"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Wednesday, December 21

Surat Songsang!!




Bukan mahu menjaja berita.. bukan mahu menggeledah apa yang terbuku di jiwa.. cuma batin mahu berkongsi masalah dengan para pembaca!! hmmm surat yang ujang terima hampir setahun setengah yang lepas.. dari ibu Azmi.. HMMM.. azmi.. sekiranya ko baca blog aku.. inilah surat ibumu yang dihantar pada aku 11/2 tahun yang lepas.. dan ini menjadi rahsia antara aku dan ibumu.. dan ko pasti tahu kan?? kenapa aku buat begitu??? Bukan mahu mengungkit dan tidak terniat untuk aku lukakan hati sesiapa!! Dan pertemuan denganmu di KL.. telah terjawab bila ko bagi apa yang aku nak.. dan aku bagi apa yang ko mahukan!! So deal!! Anggaplah ini suatu pengajaran buat kita berdua..!!Anggaplah kita tidak pernah kenal mengenali agar tidak saling membenci!! Oh.. kawan susah betul dicari.. tapi begitu mudah ia pergi!! Fuhhhhhhhh!! Oh.. hidup seorang lelaki Bi***ual!!!

Posted by Ujang_MD :: 12/21/2005 08:35:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.