"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, March 9

SEPERTI DULU

Ujang dah mula rasa sunyi.. hari ini Ujang dah berada di Sungai Buloh Selangor. Entahlah.. perasaan rindu sudah mula menyebulungi diri. Masih terasa kepanasan pipi Makcik Zainung semasa Ujang mencium pipinya ketika mahu berangkat semalam. Mak masih demam.. Ujang risau akan kesihatan Mak.. tapi dalam keterpaksaan Ujang terpaksa pergi juga.. Berbelah bagi Ujang..

Di sini.. Ujang hanya keseorangan.. Kadangkala ada Kak Mayang menghiasi tabir kesunyian dengan kehadiran SMS.. tapi hati Ujang ada masa teringat mak di kampung.. Ujang pun tak faham dengan perasaan Ujang ni.. kenapa hati Ujang mudah sangat terguris?? kenapa mudah sangat Ujang merindui??? Ujang cuba sedaya upaya untuk menjadi tabah macam Mak.. tapi susah benar untuk berbuat demikian..

Malam ini.. Ujang kesunyian.. suara Mak Ujang sudah dengari.. Ujang tahu sekadar mendengar suara masih tidak cukup untuk menyembuhkan kerinduan.. tapi sekurang-kurangnya.. sedikit sebanyak Ujang dapat menghilangkan rasa rindu di dada..Masa pantas lah berlalu...Ujang mahu seperti dulu... seperti dulu..

Posted by Ujang_MD :: 3/09/2008 10:01:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.