"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, October 11

MAIN DENGAN ADIKKU

Aku duduk dikampung ... so parent aku kira style kampung ler... aku ada sorang adik pompuan masa tu umur dia 15 tahun .... bilik air rumah aku style kampung ... aku baru balik states beberapa bulan yg lalu .aku study kat sana 4 tahun. kat states bagi aku tengok awek telanjang tu dah jadi satu hobby pasal aku study kat california dulu... sekolah adik pompuan aku tu agak dekat juga ngan rumah kami ...so lebih kurang pukul 1.45ptg dia akan pulang dari sekolah. aku kebetulan ambil cuti demam hari tu. besoknya baru aku kena pergi kerja semula. adik aku masa tu tak tau sangat pasal seks ni.. dia kira agak kolot sikit ler masa tu ..aku pompuan aku ni suka mandi lama-lama . so hari tu aku pun try ngendap dia mandi ... mak ooi ..

aku tak sedar pun adik pompuan aku yg sorang ni dah besar.. first time aku tengok dia mandi telanjang terus jadi keras pelir aku .. masa tu aku tengok dia tengah gosok tetek dia ... tetek dia agak besar juga pasal dia pakai coli saiz 34 .. aku tak tau sangat pasal pompuan ni tapi dia pakai coli "triumph" A85 .. wow!!! kami sebenarnya anak-anak kacuakan .. so muka kami sememangnya pan asian. aku stim giler masa tu.aku tengok dia tengah gosok-gosok puting dia ... warna coklat dan bulatan keliling puting dia lebih besar dari saiz duit syiling 50sen ... kemudian aku nampak bulu burit dia ... panjang betul bulu dia ... aku nampak dia sabunkan bulu-bulu dia ... dia gosok gosok pulak lepas tu. aku jadi lagi stim bila tengok masa tu ... kemudian dia pun sudah mandi. dan terus pakai baju ... aku terkejut bila tengok dia pakai t-shirt terus tanpa pakai coli dulu.rupanya coli dia dia dah rendam dalam baldi mungkin untuk dibasuh nanti .. aku jadi lebih stim.. lepas mandi adik pompuan aku tu pun keluar dari bilik air ... aku yg dah tahu dia tak pakai coli masa tu pun tak lepaskan peluang tengok kat dada dia saja.

nasib baik pula dia tak perasan kelakuan aku masa tu ... actually aku pun kat rumah tak pernah pakai underwear ... so pelir aku agak nampak tegang sikit ler masa tu.mak dan ayah kami pergi kerumah kawan mereka masa tu, so tinggal aku ngan adik pompuan aku saja kat rumah ... jadi aku pun mulakan plan aku yg jahat tu .. aku buat-buat tampar nyamuk katbelakang dia ... so aku pun dapat rasa sendiri ngan tangan aku yg belakang adik aku tu tak der kesan tali coli ..kemuadian aku terus masuk bilk air konon-konon buat nak mandi .. elok saja masuk bilik air aku pun terus telanjang dan start melancap sampai pelir aku jadi tegang .. aku dah ukur pelir aku sebelum ni .. panjang 6.5in dan besar 5.5in .. kira okler .. elok saja pelir aku dah betul-betul tegang (90 degree berdiri) aku pun mula panggil adik pompuan aku tadi mintakan towel .. bila saja dia muncul depan bilk air aku terus buka pintu bilik air dan ambil towel aku tadi dari tangan dia .. masa aku buka pintu tu pelir aku tengah tegang dan aku tengok muka adik aku agak terkejut dan malu-malu ...kemudian masa dia nak pergi dari situ aku mintakan diapembaris dia .. dia pun agak pelik juga dan terus tanya "nak buat apa dengan pembaris masa mandi ni abang?" aku tak jawab pun pertanyaan dia masa tu ... sebaik saja dia datang kali kedua dgn membawakan pembaris aku terus mengambil dari tangan dia dan mengukur panjang pelir aku dan aku menyuruh dia tunggu disitu sekejap sehingga aku selesai ..

sekali lagi dia nampak agak terkejut bila melihat pelir aku yg agak panjang dan besar tu tegang .. kemudian aku pun memberikan semula pembarisnya dan dia pun terus pergi sambung buat homeworknya dalam biliknya... aku mandi agak cepat juga hari tu dan kemudian terus selesai lepas mandi aku sengaja pakai seluar yg terkoyak kat celah kankang supaya pelir aku terkeluar bila aku duduk nanti .. aku lepas tu ajak adik pompuan aku tu tengok vcd "true lies" ... masa aku duduk adik aku pun tegur aku dan memberitahu aku yg seluar aku terkoyak .. aku pula buat-buat terkejut kononnya aku tak sedar pun yg seluar tu terkoyak padahal aku memang dah tau pun ..masa aku duduk tadi pelir aku pun terkeluar dan terus membesar .. aku tidak terus pergi tukar seluar walaupun adik aku telah memberitahunya .. masa part agak ghairah kat movie tu pelir aku pun tegang habis sampai keluar air mazi .. adik aku sebenarnya bukan tengok sangat movie tu sebaliknya dia asyik hairan tengok pelir aku .. kemudian dia pun kata kat aku "abang terkencing ker?" .. aku pun tanya kenapa dia cakap camtu .. dia pun kata sebab kat pelir aku ada air .. aku pun cakap "yealer".. aku terus bangun dan pergi bilik air pasal aku beritahunya yg aku nak gi kencing sekejap ..sebaliknya aku terus telanjang dan melancap .. bila dah nak klimaks aku pun panggil dia mintakan towel dan elok saja dia sampai aku terus pancut dan dia nampak terkejut tengok pelir aku yg besar dan panjang tu mengeluarkan air warna putih dan bukan pula jernih ...adik pompuan ku terus tegur aku dgn berkata "bukankah tadi abang dah mandi? kenapa nak mandi lagi? kan abang tengah demam tu?" adik aku tu terus sambung tengok vcd sampai habis manakala aku pun cepat-cepat mandi sebelum parent kami balik.

nak dijadikan cerita malam tu agak panas sedikit dan aku tidur telanjang .. bilik tidur adik pompuan aku berada betul-betul kat bawah bilk aku .. masa dia nak tidur semua orang dah masuk tidur. aku terkejut besar bila nampak dia buka pyjama dia dan terus telanjang .. dia tak tau yg aku tengah ngendap dia masa tu psal dia ingat semua org dah pun tertidur ..aku kemudian nampak dia ambil satu gunting kecil yg ada dlm bilik dia tu dan mula potong bulu burit dia yg penjang .. lepas tu dia sapu johnson baby losyen kat seluruh badan dia dan on table fan sebelum tidur... aku terkejut lagi bila tengok dia urut dan picit-picit puting tetek kiri dan tetek kanan dia dan kemudian tangan kiri dia urut-urut sekeliling buritnya yg baru digunting bulu.. lepas tu dia terus padamkan lampu bilik dan tidur (tidur telanjang).aku tengok jam tangan aku .. pukul 11 mlm masa tu .. so aku tunggu sampai pukul 12.30 baru aku mula turun kebawah bertelanjang (tanpa pakaian)dan terus kebiliknya..tapi bilik dia berkunci .. aku pun ambil pisau dan mengopek daun pintu adik pompuan aku tu dan terbuka akhirnya .. aku terus masuk bilik dia .. mulanya aku hanya pegang tetek-tetek dia dan burit dia .. kemudian aku ambil pelir aku (yg dah tegang dan basah) dan gosok-gosok atas burit adik aku tu .. masa aku tengah syok tiba-tiba dia terjaga dan terkejut lalu tanya "abang buat apa ni?? apasal telanjang? macammana abang masuk" dan dia terus tarik selimut untuk tutup badannya yg telanjang bulat masa tu pasal malu.aku pun jawab "pintu adik tak kunci tadi.

kat atas panas tu yg abang turun kat bawah ni. bila abang masuk tadi abang nampak adik tengah tidur telanjang pulak tu dan abang pun terus stim sampai keluar air mazi. apasal adik pun tidur telanjang juga?" dia jawab dengan malu-malu "panas sangat malam ni .. pasal tuler". aku buat-buat tanya" boleh tak abang tidur ngan adik?" dia pun jawab "tapi kan abang tengah telanjang?" aku terus kata "takper pasal adik pun telanjang jugak" dia kata okler tapi dia masih dalam selimutnya pasal malu .. aku pun terus tidur sebelah adik aku tu .. dan aku mula tanya "adik terkejut tak tengok abang telanjang pagi tadi" dia jawab"terkejut jugak pasal dulu badan abang macam lain" aku tanya "lain macam mana? dia jawab "pasal dulu tu abang punya kecil jer tapi tadi adik nampak dah besar. kenapa abang kencing keluar warna putih dan pekat?" aku terus jawab" tadi tu abang stim pasaltu ler keluar warna putih. adik tak tau ker? dia hanya diam dan jadi terus malu dan hanya menggelengkan kepala saja. tangan aku mula merayap kat selimut dia dan aku tarik "panas ni, jangan selimut ler" dia kata "adik malu ler ngan abang". aku tetap menarik sellimutnya dan kami sama-sama telanjang bulat masa tu .. tangan aku perlahan-lahan memain dan meramas teteknya dan dia menolak tangan aku tu dan bertanya "abang buat apa ni?" aku diam seketika dan kemudiannya buat semula macam tadi. kali ini adik aku tak halang aku lagi macam sebelum tadi. aku kemudian tanya "best tak adik?" dengan malu dia jawab"best ler abang. tapi buat apa abang buat camni kat adik. adik geli ler.adik malu tau" aku pun kata "nak malu apa ngan abang. kita kat adik beradik. dulu masa kecil pun abang selalu mandikan dan tukarkan pakaian adik. buat apa nak malu pula sekarang?"

adik pompuan aku terus diam saja. kemudian aku tanpa berkata apa-apa terus menghisap tetek dia .. tetek kiri dan tetek kanan berselang seli .. dia jadi geli dan mula menegrang keseronokan sambil tangannya menarik rambut aku kerana kesedapan. aku tanya"best tak adik?" dia kata" aaaaa'aaah .. memang ler best abang.." pelir aku tegang dah masa tu dan aku ambilkan tangan adik aku tu dan meletakkan pada pelir aku. secara automatic dia terus mengurut pelir aku .. atas dan bawah dgn laju .. aku pula mula mencium bibirnya dan dia membalas ciuman aku. kami sama-sama tengah stim masa tu dan aku dapati burit adik aku pun dah mula basah jadi aku pun terus naik ke atas badan adik aku tu dan cuba memasukkan pelir aku kedlmburitnya .. tanpa bulu sebab telah dicukurnya tadi menyebabkan aku menjadi bertambah stim .. dgn rakus aku terus paksa pelir aku menembusi vagina adik aku yg masih virgin dan akhirnya aku berjaya membenamkan pelir aku dalam buritnya walaupun dia mengadu sakit pada awalnya tadi. aku kemudian mula main sorong dan tarik dengan pelir aku dekat buritnya. agak tak lama kemudian aku dapat rasa dia dah klimaks pasal hujung pelir aku terasa seperti disimbah air suam dan pelir aku terasa ketat dikejap olehnya. bila aku tau yg adik aku dah klimaks aku jagi bertambah stim dan terus melajukan lagi pergerakan sorong dan tarik pelir aku diburitnya sampai akhirnya aku pun klimaks tapi aku tak pancut air maniku dalam faraj adik aku pasal aku takut dia pregnant pulak aanti..

aku terus cabut pelir aku dari farajnya dan memuntahkan mani aku diatas perut adik aku. kami kemudian terus tidur kepenatan sampai siang. masa aku sedar besok paginya aku dapati adik aku tengah main pelir aku dan aku terus tanya "apasal ni adik?" dia cakap"best ler abang semalam.. nanti kita buat lagi." aku hanya senyum saja. aku aku tanya lagi sambil tangannya memegang pelir aku"apasal dah jadi lembik pula ni???" aku kata "nanti keras ler semula kalau adik hisap dia." dia pun terus hisap pelir aku dan aku mula stim kembali. aku terus memicit puting tetek adik aku kiri dan kana dan tangan aku yg satu algi memainkan buritnya. kami akhirnya melakukan sexual intercourse sekali lagi pagi itu sebelum aku siap dan pergi kerja dan adik aku pergi sekolah. Kami selalu make love sehingga kini pasal aku masih belum berkahwin dan aku dan adik aku dah ketagih buat benda tu semenjak dari peristiwa itu.

Posted by Ujang_MD :: 10/11/2008 12:36:00 PM :: 2 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.