"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Monday, November 28

Aaaaargghhhh!!!

Click Sini Untuk Komen Pic UjangMD




Click Gambar Untuk DiPerbesarkan!!
ulasan yang akan diberikan tidak berkaitan dengan hidup atau yg mati. hanya datang dari keikhlasan hati yang suci murni (tiada tajaan oleh minyak masak suci murni ok)
1. dialog: apa kene ngan lengan aku ni? ader love bite lak.
- pic yang sangat santai . ala - ala menunggu hubby pulang kerja. sangat seksi. badan main lagi tau (pesanan penaja).
2. dialog: mana la hubby aku ni tak balik2 lagi nie? melengkong ker eh melencong ker dia ni? jgn pi singgah rumah janda kikilala dia dah.
- pic santai juga - kaki dah dinaikkan ke atas kusi ( dah naik ke 'adik' tuh, nak coverina yerrr...choiii)
3. dialog: eh eh ada kete la. dah balik ke hubby aku nie?
- pic memperlihatkan keindahan blakang yang mampa - terserlah kemampanan punggung yang mongel (aik geram lak rasa). short plak merah - menaikkan lagi suasana ghairah si hubby bila balik.(hehehehe.....nak pinjam bole?)
4. dialog: ceh ...mamat keding depan umah aku rupanya balik. gatal lak puting aku ni. (gatal sebab hubby tak hisap ker ?) mana la bie aku ni. pening2. (pening ke gersang? hiksss)
- pic menunjukkan kaki terbuka. agak seksi. gambar2 mcm nilah yang menaikkan semua bende yg kendur.( kecuali yg dah jam dan past tense oppss..curi ayat org lak) memainkan puting - ala2 menggoda yang menunjukkan gahirah (menggoda ker mcm tuh? kekekeke)
5. dialog: hermm dari pagi aku tunggu sampai ke petang. tak nampak gak btg hidung, btg aku yang tegang nampak la. main tekan2 jap la kat sofa nie..aaahhhh empuk plak sofa nie (menambahkan kegersangan)
- pic ala2 mengharungi bahtera (mana kapten kapalnya?) sekali lagi menunjukkan punggung yang mongel (dia ni nak goda aku ker?) blakang bdn yg mantap (sedap peluk2 ni kan?)
6. dialog: eh kete lagi. chis piuuu.....cina beng punya apek sayur.mati2 aku ingat bie aku balik. eh mamat keding tuh cuci kete la. apasal arini cuci kete pakai taua jer? seswatuh ni. (dia ke seswatuh atau ko cik skodeng) hehehe aku la seswatuh...bes lak tgk dia pakai tuala tuh (eh dia dgr ker aku ckp?)
- pose nie agak konpius nak ulas. mungkin kaedah baru kot.(tersnap ker pic ni?) nothing special selain dari kaedah skodeng disiang hari. (puas2 la ko skodeng yerr..)
6. dialog: huh...dahaga lak aku. tibai jer la air nie. ingat nak buat basuh2 lepas crut2. ala lantakla. dahaga. (nie mesti air kat tepi sofa - sedia tuk minum ketika main)
- pic minum air pun nak tunjuk? kekekeke (ker....balaja kolom2 kekeke keciknya kepala botol tuh..hehe hubby punya besar tuh jer ker?)
7. dialog: ahhh...lambat sgt laki aku ni. men sendiri jerla ...alang2 menyeluk suar biar sampai tegang2. ermm ahhhh errmmm ahhh bieeee...bieee...ahhhh
- pic yang agak erotik - menunjukkan apa yg sebenarnya yang ingin ditonjolkan dalam ulasan kite pada arini. adegan seluk2 ini sangat menghairahkan. selukkan tgn yg mantap akan menimbulkan sensasi yang berlainan pada setiap org. jika wajah kelihatan nescaya akan menambahkan kenikmatan usapan demi usapan n urutan demi urutan yang di lakukan. dengan berdiri satu permulaan yang agak baik sebelum melakukan dengan kaedah lain. (ermmm nak seluk sama leh tak? hhheeeeeeeee)
8. dialog: ermm ahhh ermm ahhh bieee....bieee .....ahh ahh ahhh bieeee....
- pic yang tidak dpt digambarkan dengan kata2 betapa sedapnya membuat usapan tertentu ke atas bende yang sensitif lagi pemalu itu. (ermmm bes lak tgk dia ni men seluk2 ..akuplak terseluk2)
9. dialog: bieee...bieee....hisap bieee....bie....
- itulah ungkapan tuk pic ini. hanya keluhan dpt ditafsirkan. betapa imiginasinya yang tinggi seolah2. dia sedang 'nikah batin' bersama hubbynya yang tgh drive kete nak balik umah janda kikilala nya. (sangat mengghairahkan, lagi mengghairahkan jika suar di londehkan sedikit paras ari2 dan menampakkkan bulu2 halus yang sgt berbau jantan itu.)....(tak tahan la ....opsss)
untuk gambar yang seterusnya kene tanya kedai gambar lim kok seng...sebab dia bagi nih jer...yg selebihnya dia kata tak jadi. seswatuh la apek ni..kan?

Posted by Ujang_MD :: 11/28/2005 11:41:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.