"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, February 26

SIOT PUNYA SOALAN!!!

Ada lah sorang budak nie.. entah lah siapa ujang pong tak kenal.. Hmm kita nie ingatkan sungguh lah dia ada masalah!! Kekakadang ujang banyak jugak terima email dari seseorang walaupun tak kenal di orang untuk memberi nasihat..(walaupun ujang sendiri pong macam PUAKA). HMM yang menyakitkan hatinya.. ada dia leh wat main2 sama gua!! tak per, tak per!! Siaplah nanti ekkekeke!!hMM Berbaur hanjeng betul soalan dia.. mati2 ujang ingat dia nak nasihat dari kita puii... tak per pasti ujang jawab jugak!! No hal!! Ini lah warkahnya yang betul2 eksklusif!! perghh.. !!
Salam kehenseman untuk ujangmd!! Actually... i bukannya ada apa-apa masalah, cuma i ada sedikit problem yang ingin di settlekan. I baru berusia setahun jagung!! Ala... olok2 je.. dah berbulu pong... ala macam yang ujang kata tu heeehe!! oh sebelum itu i nak bagi tahu u ujang.. macam mana u dapat buat blog ni?? I suka sangat.. i jelous.. i harap suatu hari u akan mampus langgar lori!!HEHEEHE!!Ehh lupakan jer lah.. tapi harap-harap ia akan berlaku!! hehehee!! Sambung balik... ujang!! Entah mengapa dan kenapa sejak lahir i rasa i nie terlampau best.. memang best.. tiada yang best melainkan i jer yang best. Sebabnya ujang, i tidak pernah mempunyai masalah melainkan problem jer!! Itulah yang mengkompiuskan fikiran dan akal serta saraf-saraf i nie! Mungkinkah i sudah mempunyai masalah dengan memikirkan hal ini atau masalah itu yang memikirkan i??? Tolonglah ujang, i ingin mempunyai masalah seperti orang lain.. tolong la cari masalah dan bawa jumpa i.. tolong la.. uwaaaa!! Terima kasih ujanggggg!!!
daripada I,
(ALOR SETAR)
Haa...sabar jer lah ambe!! Tak per2...hari ko I!! Tunggu jer hari bertuah ku nanti ekeek!!! hmm nak sangat jawapan kan?? kan?? ujang tak pandai lah nak bagi nasihat nie.. sebab ujang pong tongong.. tapi uajng try lah cuba!! Kan nanti kene langgar lori pulak!! Harap2 ko pun kelanggar ngan keretapi amacam?? ehhehe! K la I, nie jawapannnya.. k!!
Salam kebuntuan dari ujang!!! I.......I tidak sepatutnya merasakan diri i sahaja yang tak best kerana orang lain pun best jugak, malah ada sampai yang best sampai namanya best macam pemain bola-bola inggeris dulu tuh.. ala uajng lupa team dia!! George Best!! Motosikal pun boleh jadi best jugak, contohnya Suzuki Best. Stesen Radiao pun boleh jadi best jugak macam Best 104. I juga harus ingat yang bester atau bestest itu lebih best daripada best. mungkin juga "best of the best" itu lebih best daripada best. Apa-apa pun ujang rasa I memang tidak mempunyai masalah, tetapi problem. Maksudnya, I tidak menghadapi masalah dalam bahasa melayu tetapi problem, iaitu masalah dalam Bahasa Inggeris. Dok gitu I ku sayang??? Suka tengok I kalau lemas laut!! sambil di baham Ikan JAWS!! Berbalik semula pada jawapan nyer yer!! Dengar molek2!! Ok.. Itu sebabnya I membezakan masalah (perkataan bahasa melayu) dan problem (asalnya perkataan inggeris), padahal kedua-duanya membawa makna yang sama. Itulah sebab perkataan Inggeris "confuse" telah I eja dengan "kompius" (siap taruh tambahan lagi). Seperkara lagi, I asyik menyebut perkataan "best" Sepatutnya I menggunakan perkataan "baik" atau "bagus". Secara tidak langsung I telah pun mempunyai masalah yang I inginkan?? hmm tak paham?? hmm cuba pikir elok2 I.. Hmm kalau masih tak faham tu pun satu masalah kan?? hmm macam2 ko i.. aku tak kira ko pompuan atau lelaki.. dapat aku tutuh jubo n burit tuh k!!Jilat sekali pergh!! ehhe chow!!
p/s: orang nak lari dari masalah dia nie pulak nak masalah.. apa ke hal????

Posted by Ujang_MD :: 2/26/2006 12:28:00 PM :: 3 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.