"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Friday, March 17

MACAM-MACAM RAGAM!!


Fuh.. semalam ujang dapat email dari seseorang hamba Allah.. mungkin nak membantu ujang!!Kalau itu niatnya terima kasih di ucapkan.. kalau sebaliknya terpulang lah pada beliau.. Ujang sebenarnya malas dah nak pikir hal2 remeh-temeh macam nie!! Kita semua dah dewasa!!(PSSTT.. PINJAM MULUT MAKCIK ZAINUN KEJAP)!! Terkejut jugak ujang.. bila email nie tiba2 jer sampai!! Ada ker dia orang leh kata yang ujang nie penghantar virus?? Virus apalah yang ujang hantar?? Virus Sperma leh lah ujang salurkan kalau dia orang nak!Kalau nak virus Trojan ker.. Horse ker?? Worm ker?? ujang memang tak ada.. Pc ujang adalah yang kene sampai habis dia makan files ujang satu persatu?? Bila terbaca jer email nie.. terus ujang masuk room chat anjungcafe.. sistem java di gunakan.. agak perlahan jugak lah.. perghh kene register. al-maklum pendaftar baru!!
Ada 2 channel.. TANDAS DAN ADIK MANJA!! Masuk kat dalam tuh cuma ujang seorang jer yang ada kat dalam!! Perghh di tipu?? entah..!! Betul cakap abg Din.. "biarkan dia orang.. ujang bawa hidup ujang sahaja... lama2 dia orang puas .. maka secara automatiknya dia orang akan berhenti dari mencerca!! Katanya blog dia ujang bagi virus.. tapi rasanya blog ujang yang kene SPAM!! Sampai satu blog ujang tuh langsung tak dapat nak publish!! Apapun.. seikhlas hati.. Dengan Nama ALLAH SWT.. ujang tak sejahat itulah!! lagipun apa yang ujang reti ngan dunia IT nie?? Kerja ujang pun jauh dari bidang teknologi nie!! Kepada sesiapa yang kurang senang tuh.. harap sudah2 lah.. kita semua dah berbulu!! So kalau dah berbulu tuh wat lah cara orang berbulu.. jangan buat perangai macam budak yang baru nak tumbuh bulu!! Wokey?? sekian!!


Dan email ini jugak sampai selepas email yang pertama tadi semalam!! Email dari seorang pembaca blog!! Terharu pun ada membacanya.. betul kata Abg Din lagi.. kita manusia hidup bermacam-macam ragam!! Ada yang suka dengan gaya kita dan ada yang kurang senang dengan tindak-tanduk kita!! Kalau uajng ada tanduk dah lama ujang segok(tanduk) orang- orang yang durjana itu!! puas hati ujang!! Apapun terima kasih atas pandangan saudara $$$$$ mungkin namanya tak patut ujang siarkan!!
Pembaca2 sekelian..sebelum masuk blog ini ujang dah bagi tahu sedia maklum.. sesiapa yang anti dengan blog nie.. pi lah main jauh2.. tak payah di usik lah blog ujang nie!! Biarkan ujang.. ujang tak pernah kacau hidup korang.. jauh lagi mahu pesongkan korang!! Ujang hanya luahkan apa yang ujang rasa kat dalam blog ini... harapan ujang mudah-mudahan pembaca2 tidak lagi menggangu dunia ujang!! Biarlah.. nak suruh ujang merayu.. ujang sanggup merayu.. uajng dah bosan gaduh.. dulu satu kes..sekarang ada kes lagi.. uajng dah bosan!! Kerana gaduh2 nie semua ujang hanya anggap budak2 kecik yang umur setahun jagung jer yang selalu bertengkar!! so plss yer!! Thank You!!


Posted by Ujang_MD :: 3/17/2006 09:16:00 PM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.