"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, April 6

Indahnya Dunia Persahabatn!!

Gian ujang nak tulis blog!! Disini ujang tak nak cakap mengarut!! Sejak ujang pi KL.. tempoh hari.. banyak yang ujang pelajari.. banyak yang dapat ujang teladani!! Bermula hari pertama ujang kesana.. ujang begitu happy sekali.. ujang cukup seronok.. bila ada orang yang sanggup datang ambil ujang.. sanggup datang jauh semata2 ingin mengenali ujang.. terima kasih banyak!1 Hmm walaupun nak buat aprilpool tapi tak jadi sebba hati ujang dah tahu yang korang berdua nie dah berpakat nak kenakan ujang wkakaka!!!(apapun terima kasih)Puncak Alam menjadi tempat penginapan!!
Di sana juga mulanya ujang hargai sebuah erti persahabatan!! Bukan ujang taksub dengan kehidupan.. cuma kali ini lain benar jadinya!! Dulu kalau datang ke sini pasti tiada lain yang di fikirkan.. mahu cari sesuatu untuk melepaskan batiniah!! Agak segan bila kali pertama berjumpa!! Sudah adat.. sudah lumrah.. manusia tidak dapat lari dari perasaan malu!! Tapi itu cuma seketika.. sebab masih terlalu baru!! Tapi kali ini lain benar jainya.. ujang cepat mesra!! Ujang senang keluar dengannya!!
Ujang happy bila bersamanya!! Riang tidak terkira!! Terlampau baik.. sanggup habiskan duit.. sanggup kerahkan tenaga datang dari bangsar ke puncak alam semata2.. bukannya dekat tempat tuh!! sanggup ambil cuti.. untuk menghabiskan masa bersama ujang.. terharu ujang.. rasa diri ini amat di hargai.. pemergian kali ini betul2 bermakna buat ujang!! Betul... segala apa yang ujang kehendaki di turuti.. terasa diri ini di sayangi!!
Indahnya!! Hari pertama cukup menyeronokkan!!pergi tengok wayang bersama kawan yang cukup memahami jiwa ujang.. ujang anggap dirinya sebagai adik .. yeah. ujang inginkan seorang adik.. tak pernah merasa.. dengan kehadirannya ujang cukup gembira... ke pawagam.. makan bersama kat KFC cukup mempesonakan..!!
Hari Kedua.. ujang ke sunway lagoon!! seronok betul.. dengan telatah kawan2!! cukup membuatkan ujang tertawa!! Cukup untuk buat ujang riang seketika!!Jumpa kawan yang teringin sangat ujang jumpa.. akhirnya termakbul jua.. Putra jaya menjadi saksi dengan kehadira kawan di sisi menemani ujang berjumpa dengan seorang perempuan yang pertama kali mengetahui status ujang yang sebenar.. dialah pompuan yang sekana faham gelodak hati ujang dan sangup beerjumpa ujang.. terima kasih!! akan ujang dambakan pertemuan ini.. akan ujang bingkiskan.. akan ujang semadikan dalam diri ujang untuk selamanya! Thnx u!! Habis jelajah!! Puas!! balik kerumah!! Yang mampu di dakap kini hanyalah bantal.. penat sungguh!! Hari berikutnya ujang habiskan masa pergi meronda.. tak tahu kemana hala tuju!! Pergi jalan2.. Namun ujang seronok!
Ujang betul2 sukakan keadaan itu.. ujang rasa amat selesa.. tak tahu ujang nak gambarkan saat itu!! Nmaun sedikit ujang kesali.. ujang tak dapat jumpa kawan2 yang lain.. bukan kerana ujang sibuk tetapi jarak terllau jauh untuk ujang datang jumpa dengan kawan..Mungkin lain hari insyallah ujang akan berjmpa kalian!! Malamnya ujang berjumpa dengan Boi.. agak singkat perjumpaan.. masa begitu mencemburui.. lagipun tak elok sangat kawan lain menunggu dan ujang pulak bersuka ria!! Namun dalam riang gembira ada saat berduka lara.. hMmm yup.. bila ada pertemuan pasti ada perpisahan!! itu dah memang adat!! tiba hari ujang pulang.. terasa 4 hari bersama kawan2 sekana dah berkurun mengenali mereka!! Flight pukul 8mlm.. terasa sekejap masa berlalu.. terlalu cemburukah masa??
Salam di sambut tangan di hulur.. air jernih keluar di kelpoak mata.. terus ujang menyeka!! entah kenapa.. ujang rasa terlalu rapat dengan mereka!! Di lihat riak wajah kawan2 begitu sugul sekali!! Kedut2 kesedihan menjalar di genap2 ruang wajah!!
Oh.. pilu ujang.. berpelukan.. ciuman terhambar di pipi.. begitu sayu sekali saat ini!! rasanya mahu di putarkan waktu.... kenangan.. itulah yang tinggal.. akan ujang semadikan.. akan ujang ikatkan dengan utuh di minda.. tak kan sama sekali ujang lupakan saat indah bersama mereka semua.. terima kasih.. terima kasih!!
Tiba di Kuala terengganu.. hati di gamit rasa sunyi!! Beg yang di galas di letakkan..terus ujang menuju ke pantai.. lihat bintang di langit.. bulan yang samar di lindungan awan yang cemburukan cahaya gerdipnya!! begitu juga ujang!! Hidup ujang sunyi kembali... tapi bila di ingati hakikat ini ujang patut lalui!!ujang tiada mood mahu krja esok.. ambil keptusan ambil MC.. ujang betul2 tak larat.. bebanan jiwa.. ujang rasa diri ini masih berada di sana... bersama kawan2!!
Bila berada seorang ujang pulak yang mencemburui masa.. kenapa masa begitu lambat berlalu?? siang rasakan begitu lama... ujang tak dapat tdo... pantai menjadi tempat ujang beradu!!Memancing lah aktiviti ujang sekarang di kala ujang sendirian.. sambil tersengih seorang mengenangkan gelagat kawan2.. ohh.. cukup indah!! TERIMA KASIH.. TERIMA KASIH!!ZZZZZZZZZZZZZZZ

Posted by Ujang_MD :: 4/06/2006 12:50:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.