"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, May 6

TATKALA UJANG MEMERLUKANMU!!

Kekadang rase nak nangis....tapi air mata tak kuar pula...kekadang rase nak marah..tapi tak nampak cam marah juga....kekadang rase pressure sesangat...tapi tak tahu pada sape ingin diluahkan... kalau dibiarkan, dipendamkan dengan harapan bila bukanya mata untuk keesokkan harinya semua yg lalu hilang sekelip mata.
PadaMu ujang bermohon berilah kekuatan pada Ujang meneruskan hari2 yang mendatang, berikanlah ujang meneruskan perjuangan yg harus ujang lalui. Tak kira cabaran dan dugaan yg datang silih berganti..yang kekadang hati kecil ini berasa sungguh lemah.Walubagaimanapun selagi terdaya akan ujang lalui tanpa kata putus asa walaupun kesemuanya ditentukan olehMuYang Maha Berkuasa.
Bak kata nasihat yang sering ujang terima berserah dan pasrah padaNya kerana yang terbaik semuanya dariNya.Baru-baru ini entah naper tangan ujang bagaikan digenggam oleh seseorang dalam suatu mimpi yang mengejutkan ujang pada hari itu.Adakah itu cuma perasaan ujang kerana ujang berkehendakan dia disisi menemani ujang arghhh~tapi apakan daya...akan ujang tunggu saat hatinya semua milik ujang ,selagi ujang mampu bersabar ,selagi ujang mampu teguh di kaki sendiri akan terus ujang bersabar untuk dia walaupun ujang tahu kecewa dan duka sering bersama ujang bila perasaan ujang marah.
Bila hati ujang bagaikan berputus asa ingin ujang bawa hati ini pergi tapi ujang tahu hati ini tidak mampu kerana sayang ujang padanya tak mampu untuk ditahan.Bila ujang sakit ingin dia berada disisi, bila ujang kesunyian dia juga ujang pilih untuk menemani,bila ujang pressure pada dia juga ingin ujang luahkan dan bila ujang gembira dengannya juga ingin dikongsi tapi ujang tahu kini bukan semuanya mampu ujang perolehi seperti suatu ketika dulu,malah menambahkan lagi luka dan kecewa ujang.. .. Hmm ujang mampu berserah!!

Posted by Ujang_MD :: 5/06/2006 11:36:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.