"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, June 24

IKUT RENTAK!!

Bila baca posting dari Sal.. tergerak tangan ini untuk menulis!! Bila rentak menjadi ukuran.. bila tangan menjadi persoalan dan bila kaki menjadi andaian.. cuba korang pikirkan?? Uhuks!! Merapu?? Adakalanya!!! Baca posting Sal buat ujang tersenyum sendiri.. Dalam diri betanya… Famous kah aku???” Layak kah aku??? Sepadankah aku??? Banyak persoalan yang bermain di fikiran!! Bukan mahu menunjuk siap yang kalah dan siapa yang menang.. Cuma ingin menjelaskan apa yang bermain di benak fikiran!!
Bila dapat Sms dari Sal..
“Anyway, Sal harap abg tak pergi jumpa orang. Sal tahu hati abg hanya untuk Sal. Dan Sal percaya 100%..Tapi Sal rasa abg boleh fakir dan rasaadakah tindakan abg itu boleh menyebabkan Sal rasa sedih atau tidak? Kalau kita sayang seseorang tu, sudah pasti kita akan sanggup berkorban untuk tidak melakukan perkara-perkara yang melukai hatinya kan? Maaf kalau sms ini mengganggu ketenangan abg. Lepas nie Sal tak nak cakap pasal isu ini lagi. Cuma Sal nak abg tahu, benda nie yang paling sedih buat Sal K??!!”
Hanya tersenyum bila membaca bait-bai ayat Sal.. Apa yang di fikirkannya tentang diri ini?? Adakah seburuk yang di sangka.. Mulut mengiyakan tapi bagaimana dengan hati?? Adakah turut sama mengerti?? Adakah turut sama emniyakan bagaimana mulut berbicara?? Entahlah .. hanya Sal yang dapat menilai sejauh mana.. !! Pernahkah Sayang terfikir hati abg?? Yer.. kekadang abg ada buat salah.. abg ada melukakan hati sayang hingga sayang menangisi tindakan abg terhadap sayang.

Pernahkah syg terfikir .. bagaimana pula hati abg?? Bila kesetiaan abg di ragui?? Yeah.. sekarang syg dah mula buang sifat itu semua namun abg tahu sisa2 masih ada kan? Abg tahu perasaan syg bila ada kawan2 yang sms abg serta email abg.. dan abg selalu katakan yang “bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi kan??”So syg abg rasa dapat fikirkan yang mana baik dan yang mana buruk.. Ingat bila hati dah membungkam perasaan sayang kelak badan yang merana syg..Bila badan dah merana jiwa pulak yang terseksa.. Bila jiwa dah terseksa hancur berkecailah jawabnya..!! Siang abg selalu terbayangkan wajahmu.. Malam pula rindu menggamit kalbu.. Dan abg tahu yang syg pertikaikan sesuatu.. Tapi syg tak luahkan!! Kenapa abg menolak syg datang ke Terengganu??
Abg tahu syg terkilan.. tapi abg rasa syg tahu kenapa kan?? Kita masing2 sudah dewasa syg.. boleh berpikir yang mana putih dan yang mana hitam.. dan kita sendiri pun dah tahu macam mana nak mencorakkannya agar hubungan kita “SEPERTI DULU” kan?? So.. abg mintak maaf andai abg terkasar bahasa terlanjur kata.. ingat cinta abg padamu setulus hati tau.. huhuhu muahaha!!! Gelak dalam tangis nie.. huarghh.. Opss lupa.. makcik zainung kirim salam kat korang semua.. Mak dah hilang gigi satu batang lagi. Ehhe.. sekarang dah tinggal 5 batang lagi wakkaa!!! Chow!!!

Posted by Ujang_MD :: 6/24/2006 01:27:00 PM :: 2 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.