"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Tuesday, March 18

ANDAI

Cepat pulak masa berlalu.. pantas sangat Ujang rasakan sekarang. Dalam Ujang mencari ketenangan di atas perbuatan yang Ujang lakarkan sendiri.. makin bertimbun masalah yang Ujang kena redahi.. Perkara yang paling penting.. Ujang kene berhadapan dengan Makcik Zainung.. itu agenda pertama Ujang.. Ujang harus bersedia dari sekarang. Ujang tahu mak akan kecewa dengan Ujang.. Harapan dari bonda pada anak Ujang rasakan akan hancur di sini..

Ujang harus hadapi dan tanggungi apa yang telah Ujang lakukan. Ujang mesti tabah dengan cacian orang nanti. Pasti.. itu pasti berlaku.. sekarang Ujang masih di awangan.. nanti bila Ujang dalam kesedaran?? Tuhan jer yang tahu... Sekarang Ujang cuma fikirkan Mak.. Mahu Ujang bagitahu pada mak sekarang.. tapi Ujang masih belum ada kekuatan untuk hadapi apa yang akan bakal terjadi pada hari yang mendatang.

Masa ini juga Ujang teringatkan kenangan lalu.. sungguh indah hidup ini.. kalau Ujang dapat seumur hidup kekal abadi alangkah indah.. tapi entahlah.. Ujang dah merewang..

Posted by Ujang_MD :: 3/18/2008 05:25:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.