"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, January 28

Alahai Dunia!!!

Macam2 benda pelik dah berlaku sekarang kan?? Macam-macam kejadian Tuhan yang kekadang tak masuk dek akal.. tapi Itulah kuasa tuhan.. dia dapat lakukan apa saja mengikut kemahuaNYA!! Bila Dia mahu sesuatu perkara itu.. maka akan berlakulah Ia!! Tak dapat di halang walau dengan apa cara sekalipun.. dan kita umat manusia yang begitu kerdil ini haruslah selalu beringat padaNya! Apa jua kemahuan-Nya pasti akan berlaku jika itu kehendak-Nya!! Bukan uajng nak tunjuk alim kat korang sebab ujang pun cam hanjeng gak.. tapi kita sebagai manusia patut ingat-mengingati antara satu sama lain.. Ramai yang lupa dunia semakin hari semakin aneh.. bermacam2 perkara yang pelik berlaku!! patut kita jadikan iktibar.. Hmm k la.. malas nak mengomel panjang2.. chow!!

Posted by Ujang_MD :: 1/28/2006 11:39:00 AM :: 4 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.