"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Friday, January 27

Selesai segalanya!!!!

Hari ini hari khamis..biasalah hari yang paling ujang tunggu!! esok nyer cuti ahaks.. leh tdo puas2!! Bangun macam biasa mandi.. hari nie ujang rajin sikit.. habis uajng tebas sema samun yang menyangak kat tubuh uajng.. bukan tebas semua.. hanat sikit2 lah.. kasi tajam sikit wakaka!! uajng sejak 2 menjak nie asyik horny jer!!Entahlah.. mungkin kepingin nak trutt kut!! wakakA! dahsyat ko ujang.. ujang melancap lagi..perghh... belang kate takboh buat tuh.. dok paka sunggoh mung uajng wei!! Wah wangi diluar. mak uajng ada buat mee goreng.. melahap dulu sebelum pi keje!! tengok angka jam dah kul 7.45pagi terus uajng melangkah keluar... kemana?? lol.. ke tempat kerjalah!! hari nie uajng berdepan dengan masalah gak nie.. macam mana ujang nak royak kat bos nie.. yang uajng terkandas satu projek.. pergh.. macam mana ekk?? kalau kene mebebel jer tak per.. nie takut kene.. waaa!! tolong mak!!sedapkan hati.. nak jadi apapun lantak lah.. asal bahagia huhuhu!! selesai!! Punch card pun awal.. wkaakaka mishu terlewat... gaduh2 dia.. tapi cool beb!! cantik mshu hari nie dengan pakain serba lusuh.. ala.. kaalud ah berkenan di hati pakai baju compang-camping pun tetap di pandang manis.. dok gitu?? Mishu bertandang kemeja ujang.. suruh ujang tolong siapkan keje edit dia sikit.. tak per.. walau keje ujang belambak.. akan uajng tolong jua!! tak per mishu.. lagikan lautan apis anggup ku redah(biarlah dengan penulisan ujang dapat syok sendiri.. kenyataan??? fuh.. tak mungkin berpaling wakakaaka). ujang sibuk jugak.. tapi sms tak lupa beb.. abg aziz ada sms uajng .. yang pasti.. setelah sehari.. orang yang telah menambat hati ujang opss..tapi dia tetap tak kan.. ujang tau.. hmmada sms uajng.. happynya.. tapi jawapan still sama!! biarlah uajng kene redha.. uajng kene faham jugak situasi dia.. uajng kene trime apa jua keputusan dia.. mungkin dia ada sebab-sebab tertentu. mungkin dia buat begitu kerana hendak menjaga hati dan perasaann orang lain..(pernah dia pikir pasal uajng?? oh entah lah.. apapun ujang pun pasrah!!) Nazreen kerap sms ujang.. heehe... time lunch balik rumah.. uajng betul2 berjimat.. banyak nak pakai duit bulan depan..!! masuk keje n then.. saat yang di tunggu2 terpacullah muka jahanam..arghh.. uajng kene marah lagi.. tapi buat dunno jer lah.. biarlah makan hati sorang2!! online ym mesti.. tapi ujang betul2 bengang.. tak dapat sembang macam selalu coz komputer uajng buat hal.. meragam!! asyik kene virus worm brontok c cibai tuh!! dah berapa kali scan guna AVG.. tapi still sama!! time balik.. uajng hanya duk memerap kat rumah.. malas nak kuar.. tapi dalam malas2 tu ada jugak kerajinannya.. ahha nak tahu per??? heheh.. adalah!! nak tahu gak??? perghh.. uajng menyapu sampah tau.. wakaka!! ahahahha!! sampai maghrib baru siap!! senyum lebar mak ujang.. dia pun ada sekali.. sesekali best jugak. rasa suka jer duk beremah mesra ngan ibunda!! dah malam.. nazreen ajak kuar.. mak pulak ajak pi rumah sepupu coz sepupu baru jer balik dari Mekah.. uajngs sm nazreen cakap lewat sikit area jam kul 10mlm.. dia setuju..pukul 8.30mlm uajng ke rumah sepupu ngan mak.. hmm dapat jugak kupiah lembik satu.. hmm dapat satu tasbih.. alahai ujang.. simpan buat harta karun jer lah!! sampai jer rumah terus uajng keluar ngan nazreen.. tak tahu nak makan kat mana.. kita orang hanya duk jalan2.. jauh.. nak sampai ke Kuantan.. waa... patah balik!! last2 makan kat marang... poergh.. macam2 hal.. nak makan pun tak senang.. tuan kedai punyalah mesra alam.. duk kat meja kita orang sampai siap makan. Tengok jam pun dah kul 2pg. mata pulak betul2 ngantuk... ujang bagi tau nazreen yang ujang nak balik.. hmm dia akur.. sebelum balik ujang ada bagi tahu nazren masalah kita oarng.. uajng cakap perkara sebenar.. apa yang uajng dengar dari mulutnya betul2 buat ujang terharu.. katanya dulu dia memang silap.. silap dalam pelbagai aspek.. katanya lagi.. dia tak kisah samada uajng mahu buat apa sekalipun.. cukuplah katanya uajng heppykan dirinya.. tersedak ujang!! yup.. nazreen dah sedar!! nazreen dah celik dari buta hati!! cuma katanya dia tak dapat lupakan uajng.. uajng lihat anzreen menangis.. dan uajng memang alah.. ujang pandang jauh2.. coz uajng tak sanggup tengok dia sedih. tapi itu jalan sebaiknya.. selesai segalanya.. uajng dengan nazreen sekarang kawan yang paling akrab sekarang.. alhamdulillah.. nzreen dah dapat trime.. uajng lah orang yang paling happy sekali malam tuh!! esok uajng keje.. uajng mandi sebelum tdo.. tengok jam pun dah mencecah angka 3pagi.. ujang lene di buai mimpi.. moga Tuhan rahmati uajng selalu.. amin!! zzzzzz

Posted by Ujang_MD :: 1/27/2006 10:34:00 AM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.