"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Tuesday, January 17

Rahsia Hajat!! KABUL ATAU TIDAK??

Apabila kita ingin membuat atau menjalankan sesuatu urusan Rasullullah menggalakkan umatnya supaya mengambil wuduk serta mengerjakan solat sunat istikarah dua rakaat satu salam. Rakaat pertama selepas Fatihah membaca surah Al-Kafirun dan pada rakaat ke dua selepas Fatihah membaca surah Al-Ikhlas kemudian berdoa!! dengan berbuat demikian kita akan mendapat petunjuk dari Allah S.W.T sama ada ianya baik atau tidak untuk di lakukan!!(hmm nak buat solat sunat.. yang wajib pun uajng jarang buat.. aduss!!! sabar jer lah!! mudahan di beri hidayat gak) Selain itu korang boleh menggunakan cara di bawah sebagai panduan untuk mengetahui hajat atau pekerjaan yang ingin kita buat kabul atau tidak!! Hmm bukan uajng nak memesongkan korang.. kan kita di galakkan usaha.. dan selebihnya kita serahkan pada Tuhan Maha Pencipta!! Kerana uajng dan korang sedia maklum tiada upaya manusia mengerjakan sesuatu melainkan Allah yang maha berkuasa!! Caranya begini.... Genggamkan kote anda!! klau yang pompuan tuh.. hmm bahagian atas lah!! Hmm ok?? eehehehe(ujang gurau jer.. jangan marah2 ekk) Macam nie.. nie ujang nak habaq sikit!! Kumpulkan sebekas lidi.. pastu krang cuba bedal bontot korang.. kalau sakit tuh.. bermakna bontot korang power... dan menjadi idama setiap ### termasuk ujang wakaka!!(acah jer lagi.. jangan lah marah ekekee wakaaka).. ok lah kali nie serius~! Macam nie korang kumpulkan sebekas biji asam jawa kemudian ambil segenggam darinya dengan tangan kanan, pasang niat atau hajat. Kemudian bacalah al-Fatihah sekali, Al-Ikhlas 3kali, Al-Falak sekali dan An-Nas sekali. Hembuskan biji asam yang digenggaman kita tadi. Kemudian letakkan biji asam jawa tadi dipisahkan lapan bilangan beberapa kali. Baki terakhir itu menentukan kabul atau tidak hajat anda!!
JIKA BAKI BIJI ASAM JAWA ITU:::
Baki 1~~~ Bintang Zurah####Boleh/senang hajatnya kesampaian
Baki 2~~~ Bintang Marikh####Hajat tidak kesampaian
Baki 3~~~ Bintang Samsi####Kesempatan yang baik
Baki 4~~~ Bintang Zuhal####Tidak dikabulkan hajat
Baki 5~~~ Bintang Muystari####Susah/kecuali bersungguh-sungguh
Baki 6~~~ Bintang Qamar####Hanya boleh hajat bab wanita sahaja
Baki 7~~~ Bintang Utarid####Kesempatan kabul lekas
Baki 8~~~ Bintang Zuhal####Tidak dikabulkan
P/S****Anda hanya boleh membuat sekali sahaja cara sedemikian untuk mengetahui hajat nda kabul atau tidak. Jangan digunakan berulangkali dalam masa yang sama untuk mendapatkan kepastian. Niat yang dipasang haruslah ikhlas dan tentukan waktunya sama ada hajat yang ingin diketahui hari ini, esok, bulan ini atau tahun ini!! Dengan yang sedemikian barulah betul cara dan kaedah menggunakannya!!
NANTI SAT!!!!!

Tiada seorang hamba ditimpa musibah di atasnya mahupun dibawahnya melainkan akibat dosanya. Sebenarnya Allah telah meaafkan banyak dosa-dosanya. Lalu Rasullullah s.a.w membacakan ayat 30 dari surah As-Syura yang bermaksud: "Dan apa saja musibah yang menimpa kamu maka adalah disebabkan oleh perbuatan tanganmu sendiri. Dan Allah memaafkan sebahagian besar kesalahan-kesalahanmu"!! Riwayat Abu Daud!!

Posted by Ujang_MD :: 1/17/2006 10:34:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.