"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, April 23

INDAHNYA PENGALAMAN!

Click Gambar Untuk Perbesarkan


Hari jumaat lepas semayang Jumaat, ujang ngan kawan2 kat rumah pi Sekayu Huargh!! Mandi-Manda kat sana!! yeppie.. Pergi hanya berempat.. memang meriah coz Deramang ada join sekali ahahaha! Memang happy pi sana.. hilang segala tekanan ujang.. rasa segar dan ceria jer ujang.. masalah yang mencengkam diri terus hilang di sebalik keceriaan dan suasana ketenangan di sana! tapi yang sedih.. dai dulu sampai sekarang time jalan nak pi sana.. mesti berselerak dengan kuih bakar cantik molek(tahi lembu).. pergh.. mengelak ke kiri dan kekanan.. last2 terpijak jugak. pergh baunya.. hmm best siot wakkaa!!
Yang lagi malang.. bila si deramang nei kita orang selam dia dalam air sampai terbahak2. aduh kesian.. wakaka!! Lagi malang bila gambar ujang hanay 2-3 keping jer mangkuk tuh ambik(tau lah aku udoh uwaaa). yang berbaju hitam tuh. sedia maklun lah kan.. bukan korang tak kenal..(anak makcik zainung.. huhu sedih aku.. 3 keping jer dia snap pi untuk ujang. tau lah kita nie udoh sekali) Si baju putih tuh deramang dan yang 2 ekor lagi tuh Apih Dan Din.. cter korang pun.. korang tak tahu.. sah kan dia orang.. muka dia pun korang tak tahu kan macam mana rupa?? wakaka. maaf terpaksa di blur.. coz.. nanti ramai pulak peminat nak mintak autograf kan?? so tak nak lah glamer2 nie.. that y tutup muka tuh! Tapi hari tuh membawa seribu keceriaan dalam diri ujang.. happy sangat!! choww!!

Posted by Ujang_MD :: 4/23/2006 09:57:00 AM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.