"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Monday, May 8

BERBEDA!!!

Bangun pagi hari nie agak ceria.. Mungkin uajng dah dapat terima yang ujang dan Sal berjauhan di mata.. Namun di hati.. argh Tuhan saja yang mengerti hasrat hati ini.. kalau ada flight persendirian dah lama ujang pi jenguk dia hari2.. kasi kiss kat pipi dia ucap good morning dan bila malam menjelma ujang datang mendodoi dirinya. pergh!! ehhe.. fantasi cuma wakaaka!! Mungkin 2-3 hari lepas ujang terlalu ikutkan kata hati.. sampai asyik teringa kat Sal kemana jua ujang pergi.. perghh kuatnya cinta kan??
Tapi bila di amati tak perlu itu semua.. andai kata hari2 berjumpa boleh jemu pulak.. macam yang dulu2!! Hmm boleh lah di jadikan pengajaran.. !!Tak ada musuh yang tak dapat ditaklukkan oleh cinta. Tak ada penyakit yang tak dapat disembuhkan oleh kasih sayang. Tak ada permusuhan yang tak dapat dimaafkan oleh ketulusan. Tak ada kesulitan yang tak dapat dipecahkan oleh ketekunan. Tak ada batu keras yang tak dapat dipecahkan oleh kesabaran. Semua itu haruslah berasal dari hati .. yup dan ujang harus mengakuinya!!!Pernah jugak ujang terpikir... perlukan aku meletakkan harapan yang tinggi dalam perhubungan?? Teringat ujang dengan kata-kata ini
"Jika kamu menadah air biarlah berpada, jangan terlalu mengharap pada takungannya dan janganlah menganggap ia begitu teguh....cukuplah sekadar keperluanmu.... Apabila sekali ia retak.... tentu sukar untuk kamu menampalnya semula... .akhirnya ia dibuang! sedangkan jika kamu cuba membaikinya mungkin ia masih boleh digunakan lagi.... Begitu juga jika kamu memiliki seseorang terima lah seadanya.... Janganlah kamu terlalu mengaguminya dan janganlah kamu menganggapnya begitu istimewa....anggaplah dia manusia biasa.Apabila sekali dia melakukan kesilapan bukan mudah bagi kamu untuk menerimanya.... akhirya kamu tinggalkan dia sedangkan jika kamu memaafkannya boleh jadi hubungan kamu akan bertambah baik....".
Hmm itu semua teladan bagi ujang.. ! Melalut ujang.. Hari ini uajng keej macam biasa.. agak banyak jugakkerja yang nak kene reapair!! perghh.. Memang penat.. Sal ada online .. mintak ujang re-check reportnya.. Hmm abg tak reti sayang.. ekekke.. tapi kan cakap tak sayang pulak.. so dengan rasa gundah gulana macam tuh terima jugak ehehe!! Hmm tak per nanti leh rujuk ngan my sifu!! WHO?? Adalah.... BIARLAH RAHSIA ehehhe!!! Lunch ujang keluar!!! mishu yang ajak.. kalau tak.. malas nak kuar ejejejeeje!! Mishu bagi kad jemputan kahwin kat Ujang.. alamak.. dia nak kawin ker?? Hmm Jeng jeng jeng.. janganlah Mishu..
Aku ko nak letak kat mana?? uwaaa... huhuhu!! perghh selamat katanya.. abg nya yang nak kawin.. hMM jumaat nie..!! Selamat wakakaa!! Sambil wat keje sambil buat report untuk Sal.. Abg Din pun ada.. Hmm thnx abg Din.. banyak pertolongan mu ehhe!! Tak nak nanti Budi yang tak terbeli.. arghh!!Lily.. Opss.. thnx jugak coz tolong uajng semalam!! Lewat balik kerja semalam.. pukul 8.30mlm baru sampai rumah!! Letih giler.. sehari suntuk duk ngadap pc hari nie!! Ujang mandi dan makan!! Mak pulak tdo awal.. ujang dah tahu.. mesti mak pening kepala.. sakit2 badan.. sebab kat hidung nie mencucuk2 hidung bau minyak angin dan minyak gamat!! Huhuhu.. ujang duk kat rumah.. layan tv .. sebalaum tdo sempat ujang melepaskan rindu kat Sall.. hati2 sayang pi Johor esok yer!! Hmm indahnya..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Posted by Ujang_MD :: 5/08/2006 09:39:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.