"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, June 29

IZINKANKU BERUNDUR!!

Bila cakap manusia jer.. dapat kita bandingkan bukan?? Salah satu sikap manusia akan lupa.. dan lupa itu datang bila adanya nafsu.. dan bila nafsu mengusai jiwa.. habislah manusia itu.. dan ujang juga seakan sama.. Yup.. ujang akui.. dalam hubungan ujang dengan Sal.. ujang lah yang selalu curang…Dan curang di sini bukan beerti ujang tidak ingat akan Sal.. bukan untuk mendabik dada.. bukan untuk tegakkan benang yang basah.. walau dah ternyata depan mata Sal ujang memang bersalah..!! Tidak perlu di pertikaikan..
Cuma satu sayang maafkan abg.. Maafkan keterlanjuran abg !! Abg akui sayang dalam hubungan kita ini sayanglah yang banyak menjaga hati.. sayang lah yang banyak bersabar.. dan menepis segala ego abg.. yup abg tahu..Tidak perlu ujang ulaskan disini apa yang terjadi.. Cuma Sal maafkan abg.. Abg malu.. Malu nak bercakap apatah lagi berjumpa..!! Mungkin setelah apa yang terjadi.. kesangsian dalam diri sayang terhadap abg makin bertambah bukan?? Keraguan sayang lagi bertambah dalam bukan??
Kepercayaan sayang terhadap abg mungkin sudah luntur bukan?? Macam mana abg nak tanamkan semula kepercayaan sayang terhadap abg?? Bila sayang mula mengetahui yang abg #@$%@# Sayang tetap cool.. sayang tak marah abg.. dan abg tahu sayang cuba pujuk diri sayang.. sayang cuba tenangkan diri sayang agar sayang tidak selubungi rasa sedih!! Sayang cuba selamatkan hubungan kita.. walau sayang sendiri terluka dengan tindakan abg!! Tapi abg ketika itu.. cukup ego walau salah sendiri telah sayang lihat di depan mata bukan??? Sayang maafkan abg..
Abg bertindak begitu sebab abg malu.. abg malu nak berdepan dengan sayang.. rasa bersalah sangat terhadap sayang..Maaf!!!Sayang.. sudah hukum dunia ini, dalam kita memlih langkah, dalam kita memilih hala tuju, adakalanya sesuatu itu amat perit sayang dan adakala sebaliknya! Sayang ingat time dulu-dulu.. saat manis kita bersama…Namun cuba sayang fahami bila ketika kita akan berpisah!!
Walau hati kita sendiri tak sepenuh rela mempersetujinya! Bila itu berlaku sayang.. ketahuilah bukan abg sengaja timbulkan masalah ini.. tapi kehendaknya menyebabkan kaki abg turut juga melangkah kerana ada juga waktunya diri abg ini dapat beralah dan adakalanya juga ada getir yang abg tak berdaya untuk menangkisnya.. sayang tahu bukan??? Yup sayang tahu.. sebab sayang pernah bagi tahu abg.. “Orang tak faham hubungan kita.. hanya kita berdua saja”..
Yup sayang.. betul kata sayang!! Sayang di sebabkan perkara ini.. andai lagi kita tak kan bersama… Namun kenangan antara kita tetap terus membara di lubuk jiwa abg sayang!! Sejujurnya.. abg akui.. selama hubungan kita ini tak pernah sekali sayang sakiti hati abg malah sayang pastikan abg tak pernah tersisih dalam hidup sayang.. Ye kan sayang?? Sayang mungkin jodoh kita telah tiada.. andai ini terjadi.. abg perlu memikirkan suatu ketika nanti mana sayang dan mana pula abg.
Tapi sayang ketahuilah sayang tetap bersinar walaupun tak seiring sepertimana yang pernah kita lewati selama ini. Abg terasa patutkah abg memilih…. Cuma satu jalan.. dan mungkin tiada duanya.. izinkan abg berundur.. Yup.. mungkin terkilan dihati.. Tapi.. abg malu sayang.. malu dengan tindakan abg sendiri..!!! Andai sayang dapat terima semua ini.. Cuma satu yang abg pinta agar diri sayang tidak menyimpan dendam dan benci..
Maafkan abg sayang..Maafkan abg!!! Jauh di sudut hati abg.. sayang bukanlah suteru bagi diri abg.. Sayang andai panjang umur tapi mungkin sesekali berbeda bagi diri ini.. Tapi yang pentingnya kita sama-sama mendapat mencapai cita-cita hidup kita ye sayang..Abg tak salahkan sayang andai sayang ingin putuskan… Sebab abg tahu semua yang berlaku salah abg sendiri…. Maafkan abg sayang.. Tak sangka sayang begitu sanjung hubungan kita ini. Maaf!!!

Posted by Ujang_MD :: 6/29/2006 09:09:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.