"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, February 21

KETENTUAN

Apa yang nak Ujang tulis? Ujang rasa dalam minggu ni sudah terlalu banyak Ujang menulis.. macam-macam ada.. semuanya Ujang tulis.. mungkin untuk tinggalan yang terakhir.....untuk kenang- kenangan.. andai Ujang tiada lagi dimaya ini.... inilah tanda mata dariUjang... lirikan hati Ujang yang terluka kerana Ujang sendiri yang melukakan hati Ujang...... Ujang sendiri yang mencarik- carik hati Ujang hingga berdarah........namun Ujang masih tidak dapat melupakan apa yang telah berlaku dahulu... masih menghantui waktu-waktu Ujang yang tersisa ini.....adakah bayang Ujang yang bersembunyi atau jasad Ujang sendiri yang terlalu merasa?

Kadang-kadang Ujang sangat kesal dengan diri Ujang ini..... Ujang tidak mengambil pelajaran dari kisah-kisah Ujang yang lalu...... Ujang terlalu mengikut kata hati..... melorek luka yang sentiasa berdarah.. luka lama belum sembuh Ujang lorek kembali luka baru.... banjir darah sudah tubuh Ujang ini sebab itu makin kurus kering....hati Ujang yang sedang merasa pedihnya tertinggal mimpi ...sakitnya menahan nafsu amarah....geram dan sakit hati.......tetapi untuk apa? Ujang tidak ikhlas rupanya .. sukar sungguhpun untuk mengikhlaskan hati sebagaimana Ujang menginginkan seperti mana yang sepatutnya Ujang lakukan...... Ujang tuliskan dan Ujang nyatakan.......hati Ujang didalam tetap sakit..


Malam semakin sepi tapi mata masih belum mahu terlelap.... apa yang Ujang lihat dihari depan adalah apa yang Ujang pandang dimalam hari...... Ujang tidak ingin lagi berbicara tentang hak... hujan eh? diluar......biarlah hujan turun dengan lebat......biarlah.... biar basah lejun bumi ini.... dengan air....jangan basah hati Ujang dengan darah ....

Posted by Ujang_MD :: 2/21/2008 04:44:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.