"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Tuesday, May 17

AKU BEKAS GAY, ISTERIKU BEKAS LESBIAN (1-9)

Aku cuba berfikiran matang, dengan menganggap bukan semua wanita itu jahat dan suka menipu lelaki, sebagaimana sikap mamaku. Aku juga memikirkan wanita pelacur itu pun bukan,bukan semuanya jahat dan mungkin pelanggan lelaki itulah yang lebih jahat. Pelanggan itu membeli khidmat pelacur mengaku dirinya bersih,baik dan bermoral,sedangakan pelacur kelihatan bersikap "jujur" dan berterus terang dengan penonjolan kepelacurannya. Aku pernah bersembang lama denagn seorang pelacur.Ketika menghadapi masalah mendapat kerja, dia tertipu oleh lelaki buaya yang tugasnya sebagai bapa ayam. Bapa2 ayam inilah yang merekrut wanita menjadi sundal. Memang wanita itu mahu bebas.Dia pun tidak rela kerhormatannya dinodai oleh cina2 bandut, Benggali, Sikh, Puak2 Indon malaun atau Bangladesh haram, mahupun lelaki2 jalang lainnya. Namun dia dia sentiasa hidup dalam ancaman dan kawalan kaki pukul,gangster dan kongsi2 gelap. Salahkan wanita itu? Kenapa tidak ada yang ambil peduli menolongnya? Dia hanya dikongkong oleh nasib malang.Nasib dan keadaan yang harus dipersalahkan.Mamaku semasa mudanya asyik mabuk,adalah salah satu contoh betapa seseorang itu terpaksa mencari pengimbal dari tekanan mental melalui jalan yang tanpa disedarinya adalah merugikan. Mamaku atau wanita mana yang seumpamanya, tentu akan mengalami tekanan jiwa(umpamanya) tidak mempunyai anak kandung. Mamaku, rupanya tidak mengetahui suaminya adalah pengamal bioseks. Mama juga tak akan pernah maklum bahawa aku hanyalah seorang anak angkat yang disayangi sebagai anaknya sendiri ini, pernah berkongsi nikmat dengan papa (yang bioseks) itu. Mama kaki arak lagi dan suka mabuk2, selain papa, ada lelaki lain dalam hidupnya. Dan aku ini, anak angkatnya turut berkongsi nikmat bersama papa bahkan pernah menjadi pasangannya...! Siapakah yang bersalah dan lebih kotor? Aku dan suami mamaku yang lebih parah dalam kekotorannya! Aku mula berasa prihatin di atas pengorbanan para ibu demi menyara anak2nya.Bahkan ada yang dianiayai oleh suami, tepat setia menghambakan diri. Mamaku yang suka berlaku curang dan menipu papa itu, adalah satu kes yang jarang berlaku..(to be continue)

Posted by Ujang_MD :: 5/17/2005 11:44:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.