"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, May 15

Kisah Malang Lelaki PLU(Episode 4-5)

Segera ku pakai kacamata, menyelinap diantara pengunjung2 lain dan membiarkan mereka memasuki kenderaan terlebih dahulu dan bergerak pergi. Aku ekori mereka dengan sebuah teksi yang kebetulan lalu di situ. Tangan dan telingaku terasa dingin, sedangkan kepalaku terasa berdenyut2 memikirkan apakah kesudahan peristiwa itu. Betapa sakitnya hatiku ketika melihat kereta membawa isteriku itu memasuki sebuah hotel.Dari kejauhan mereka memasuki lobi untuk menempah bilik. Tak lama kemudian mereka berjalan menuju sebuah bilik dan aku masih duduk di sebuah kerusi berhampiran pintu masuk. Setelah sejam, aku menuju ke "front office". Aku berpura bertanya nombor bilik pemilik kereta Volvo. Nasibku baik, mereka telah memberitahu nombor biliknya setelah aku berbohong dgn mengatakan si wanita itu adalah adikku. Aku terus menuju kearah bilik itu. Aku mengetuk pintunya perlahan2. Apabila pintu terbuka sedikit, aku terus merempuh masuk kedalam. Ya Tuhan, ditempat sebegini hebat, kulihat isteriku sedang berbaring di ranjang dan hanya mengenakan selimut tebal serta dalam keadaan rambut yg kusut masai. Aku yakin mereka baru sudah makan "buah terlarang". Pada saat itu sipemuda itu tidak kupedulikan, sementara Bella cepat2 mengenakan pakaian. Tetapi apa yang mampu aku lakukan? Aku hanya mampu berkata "Ma! Mari pulang, kasihan pada anak2". Itulah kalimah yang halus yang pernah keluar dari mulutku. Tapi Bella hanya menangis dan tidak berganjak walau sedikitpun..to be continue (azmi chendering kuala,terengganu)

Posted by Ujang_MD :: 5/15/2005 12:24:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.