"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Wednesday, February 8

Tafsiran Mimpi!!!

MELIHAT BIBIR

Jika korang bermimpi... dan dalam mimpi korang tuh.. korang dapat melihat bibir korang sendiri.. Hmm apakah yang boleh korang takwilkan dengan mimpi korang itu?
Kalau korang bermimpi melihat bibir sendiri di dalam boleh lah di takwilkan di sini sesuatu perkara yang kurang baik sekiranya dia seorang lelaki(waaa... uajng ekeke). Dimana hendaklah berhati-hati dalam menjalankan usaha terutamanya ketika mengeluarkan kata-kata. Jika tersalah kata akan terdapat halangan besar.
MENGELUARKAN AIR(air nikmat?? wakaaka.. gurau jer)

Jika korang bermimpi.. dan mimpi korang tuh ialah tiba-tiba sahaja kaki korang mengeluarkan air (bukan konek tau) tanpa mengetahui dari manakah datangnya air itu!??
Sesiapa yang bermimpi kaki mengeluarkan air di dalam mimpinya.... membawa erti yang sangat elok. Kemungkinan besar anda akan menjadi ketua ataupun penghulu. Bersyukurlah kalau ia benar-benar terjadi.
TANGAN PUTUS (nie yang uajng tak gemar nie)

Jika anda bermimpi... dan dalam mimpi tersebut tangan anda telah putus. Apakah maknanya ekk??
Orang yang bermimpi tangan atau kaki putus dalam mimpinya membawa makna yang sangat buruk. Kerana akan datang satu kesusahan yang berkaitan dengan harta.
BADAN BERPELUH

Jika anda bermimpi suatu ketika dulu.. di dalam mimpi itu, badan anda tiba-tiba sahaja berpeluh.. apakah maksud mimpi itu ekk??
Bermimpi badan berpeluh-peluh di dalam mimpi membawa maksud yang baik. Dimana anda akan mendapat rezeki. Sementara kesusahan yang di alami oleh anda akan terhibur atau anda akan merasa bahagia seketika..

Posted by Ujang_MD :: 2/08/2006 10:33:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.