"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Wednesday, May 10

NOVEL LAGI!!


2 Hari lepas kawan ujang ada post satu novel kat ujang..Hmm Adnan.. dia nie kawan time sekolah menengah lagi.. Baru semalam ujang habis membaca!! Thnx Adnan.. Ko macam tahu2 jer.. kan?? ekeke!! Apapun kat sini ujang tak nak cakap melalut.. jang nak citer sket sinopsis di balik novel ini!!
Macam mana nak mulakan ekk?? Bukan pakar sangat nie..Ok lah novel nie keluaran edisi 2004, mempunyai bilangan muka surat setebal 467m/s! Sebuah hasil karya Abdul Rahim Awang, Tak mahal cuma RM22.90 dan di terbitkan oleh Creative Enterprise Sdn.Bhd.
Serba sedikit kandungan dalam Novel ini..
"Salina menyayangi kesemua jejaka itu. Bersama mereka, Salina mengorak langkah mewarnai kehidupan yang baru bermula, jatuh bangun, bersusah payah meredah segala onak dan cabaran yang ada waktu-waktunya menggegarkan hati dan emosi. Dan sebagai manusia biasa, Salina ada waktu-waktunya terlepas kata, terbabas gurauan... menyalah anggap antara kebenaran dan ketidakjujuran. Menyelami tiap hati antara mereka, Salina tidak temui luka silam yang telah menular menjadi dendam. Dendam yang kini telah menjadi racun antara mereka. lalu ikatan persahabatan yang tersimpul erat, tiba-tiba bertukar menjadi ranjau yang mengerikan. Terjerat. Sedikit kesilapan akan menjadikan Salina mangsa terakhirnya."..
Haa.. best citer dia woo.. cubalah cari.. kita dapat menilai jugak diri kita setinggi mana.. yang pasti akan bermain di fikiran.. Egokah AKU?? hMM bye!! wakaka!!


Posted by Ujang_MD :: 5/10/2006 11:51:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.