"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, August 3

LEMBUT LIDAH!!

Kadang kala hidup ini penuh dengan kepura-puraan...entahlah..kata-kata sekarang belum pasti dapat ditunaikan..walaupun berjanji bagai nak rak...Kekdang lebih baik bawa hala tuju sendiri!!

Fuh! siap ade dlm perhatian lg.dahsyat2.Tak la saya pun tak jumpa awak dalam masa terdekat nie.Saya bz keje.Tu la.org kat sini dulu nak org kat sana tp org sana dah berpunya.apa awk akn dpt yg lebih baik.??

Erm...No komen...


Kalau awak belum berpunya saya ingat awak..tapi kalau awak dah berpunya saya tak ingat..

Uik!! Macam tue pulak...pentingkan diri la dia nie...kan still boleh kawan kalau kedua2 dah berpunya sekali pun...


Betul awak.saya tak boleh lupa janji saya pada awak.Ala awak yang saya jumpa dulu pun memang cute.Kalau tak ade orang nak saya kan ada.

erm...semua orang boleh kata begitu...'saya kan ada' memang lah awak ada..bukan awak je...orang lain pun ada...setakat ada je siapa pun boleh kan...


Elo awak.setiap apa yang saya cakap betul ok.Kalau saya cakap saya suke kat awk dan nak kat awak pun awak kata saya poyo.

ermm...awak org ke3 (ikutkan de sorang lagi tapi dikecualikan atas sebab2 tertentu).. cakap "saya suka awak"..selepas saya putus cinta..bukan ape..pengalaman lalu banyak mengajar..kadang kala rasa menyampah je...bukan nak permainkan kata-kata tu..tapi aku rasa aku yang rasai sesuatu.. perasaan....


2 yg saya cakapkan tadi.Kaalu saya kata say nak kat awak pun.belum tentu awak nak pada saya.

peluang dah diberi...cuma banyak kali dipersiakan..malas nak layan dah....


cakap awak memang betul.Tapi 3 kali saya bercinta.3 kali yang kecewakn saya.Saya dah bagi kasih sayang.tapi apa yang saya dapat hanyalah kata2 kosong.Nak ikutkan hati saya lagi remuk.Tekanan sangat!!

aku bercinta sekali je..tapi dilkecewakan berkali-kali...kata-kata penuh dengan janji tapi..akhirnya dimungkiri..sebab tu tak berani nak bercinta lagi...


kalu saya cakap saya memang tunggu awk pun.awak bukan percaya sebab prinsip awak dah kata begitu.saya cakap 2,mana la tau kot2 ada ruang buat saya di hati awak tu.

kepada semua aku sentiasa memberi ruang...tetapi tiada lagi orang yang mahu menghargai peluang itu..so aku tak mahu terlalu percaya...


awk buka untuk semua.mungkin bila dah ada seseorang awak juga tetapi akan buka untuk orang lain juga la.

Tolong lah faham...aku dah bosan la dengan semua nie......bosan dengan manusia yang hanya tahu berkata-kata...


Pada saya,awak dah anggap saya sebagai kawan.bukan kekasih.so kalau saya tanya banyak kali pun jawapan tetap kawan..saya tak menghrap apa2.

macam mana la aku nak anggap dia kekasih..sedangkan selama nie aku ngan dia bukan ada ape2....pelik betul aku...boleh pula dia tak mengharapkan apa2...dah la bosan aku...


ni dah terang2 tengah msg dengan sape la tu agaknya.ramai la tu gamaknya orang yang msg dengan dia tu.

nie yang buat aku tension je ngan dia nie..belum apa-apa dah jeles tahap gaban...betul-betul buat aku tak gemar...dah masa tu pukul 12lebih tengah malam..dengan sape pula aku nak msg...aku lambat reply pun dah pikir yang bukan-bukan...tapi yang buat aku geram sangat2 time aku lambat reply msg dia..mula dia kata itu lah..ini lah...bukan apa..kadang-kala aku tak perasan ada msg masuk...aku bukan kasi bunyi pun..just kasi vibrate je..so nasib la kalau aku perasan...ader orang call aku jawab la..kalau tak...tak..
Kalau yang dah bercouple macam mana pulak yer??

Posted by Ujang_MD :: 8/03/2006 04:08:00 PM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.