"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Monday, September 25

Lepas Geramm...

Hari ini ujang tak nak merewang... Tak kisah lah.. bulan Ramadhan kene banyak bersabar ke apa ker??? Ujang betul-betul geram sekarang. Geram tahap maksima nih.. Kenapa manusia Tuha jadikan Mulut? Baik bisu jer kan.. senang.. hati pun tak sakit. Betul lah kata orang tua... "Kata-kata lebih tajam dari mata pedang".. Sesuai sangat dengan diri Ujang tatkala ini. Maaflah kalau bahasa-bahasa ujang nih buat korang semua kurang senang.. Biarlah.. hanya blog tempat ujang curahkan apa yang terpendam.. sekurang-kurangnya hilang gak rasa beban kat kepala nih.

Tak perlu bertanya lah kenapa ujang geram..kenapa ujang marah.. rasanya korang sendiri pun dah tahu kan?? Biarkan uajng lepas geram dulu...yak ptui.. kenape ko tak paham lagi ha? kenape ko bengap sangat? kenape ko buat Ujang macam anjing.. sialan tol. kekadang tuh Ujang rasa ko bebuat tak paham la yang Ujang memang tak suke ko buat macam tuh. tapi ko sengaja nak cabar Ujang. Ujang tahulah mana yang buruk... dan mana yang elok.. tak perlu nak ajar... im not a child lol.... Ujang dah besar..dan ujang akui dalam kedewasaan uajng nih... ada jugak kurang matangnya kita nih... boleh nak kasi advised tapi biarlah berpada.. jangan sampai boleh makan diri ujang pulak... jangan sampai dalam selimut ujang pun habis nak selidik.. walau ko nih ujang punyer...!!!!%^^..Ingat...selagi Ujang mampu bersabar, Ujang bersabar... kalau dah ilang sabar Ujang nanti, ALLAH jer tau tindakan Ujang..

Ujang tahu lah.. ujang pun ada salah,... ujang pun banyak tak jujurnya.. tapi di sebabkan benda nih.. jangan lah sampai habis mak nenek ko selidk hal ujang.. Sampai habis kawan2 ujang... Ha... nanti report kat makcik zainung pulak??? Ha... do it la.... Satu lagi.. jangan ingat kite nie jer yang betull.. sebab tu suka kasi nasihat kat orang kan??? cermin jugak diri kita dulu.. Ingat selagi ujang leh sabar.. ujang sabar.. but carefully.. ujang bukan nak ugutke apa.. seperti yang ko ugut ujang semalm nak report polis coz ujang ^^$$%^^^ ko kan??? Fikir lah... kalau ko buat macam tuh pun uajng tak malu mana.. yang malu ko jugak... kan?? Ingat benda nih ^%$^^ tak kan terjadi kalau ko pun tak sama gatalnya..(bertepuk sebelah tangan tak berbunyi kan??)


So... ingat.. berpada2 lah.. kalau sayang pun sayang lah.. ujang pun sayang kat ko lebih dari segalanya.. tapi bila ko membangkit itu dan ini buat uajng berdesing balik.. Nih biar ujang pulak yang kasi nasihat.. asyik ko jer kan yang bagi kan?? Ingat kalau dah janji tak nak cakap hal ungkit-mengungkit apa hukum dia kalau mungkir??? haa... pikir ekk... dan kalau tak ihklas nak bagi sesuatu benda tuh.. jangan di bagi.. kesian.. si tukang pemakai kan??? so.... senang citer tak yah kasi apa2 kalau berbaik.. sebab dah tahu jenis ko suka mengungkit.. TU AKU TAK PERNAH UNGKIT APA YANG PERNAH AKU BAGI TUH..............

Maaf lah...ujang mintak maaf banyak2.. puas dah lepas geram.. puas dah... so.. ujang mintak maaf kalau apa yang ujang cakap nih ada yang terasa ker.. maafkan ujang.. Ingat.. uajng terima segala nasihat tuh... dan please yah.. lepas nih.. jangan buat macam nih lagi.. ujang dah penat melayan kerenah ko... please yer... jangan sampai ujang jadi haru-biru pulak nanti ok?? chow...

Posted by Ujang_MD :: 9/25/2006 10:42:00 AM :: 4 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.