"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, May 19

AKU BEKAS GAY, ISTERIKU BEKAS LESBIAN (3-9)

Sayangnya juga niat jasmaniku tidak diikuti oleh rohaniku. Imanku tetap lucut. Dengan keadaan itu aku terjerumus kembali kekancah lama. Ia bermula setelah Roy, lelaki kacak namun bersifat lemah lembut. Kami berkenalan ketika berada di sebuah pusat membeli belah. Pertemuan singkat, begitu mudah sahaja menjerumuskan aku kedalam oenggomolan sesama jenis! Gay ssesama gay! Roy, memang hebat! Roy bukan sahaja pandai menjadi kucing manis yang memuaskan, bahkan ada kepandaian lain yang membuatkan aku tercelik mata. Setelah hubungan pertama yang menggetarkan itu, hari2 berikutnya dia mengekoriku lagi. Dia datang kerumah, kepejabat dan selalu menelefonku. Ketika aku sedang sibuk bekerja ataupun sedang tidur, dia tergamak datang dan.. meminta wang dariku. Rupanya Roy bertujuan memeras ugut, biarpun pada pertemuan pertama dia telah memberi kepuasan yang tak terhingga rasanya. Mungkin dia lihat aku berpontesi baginya menjadikan sumber kewangan. Dia melihat aku layak menjadi lembu perahan. Dia mengancam mahu menyebarkan kehidupan gay aku kepada rakan sepejabat, mamaku yang sudah tua, kawan2 lainnya, bahkan kemedia massa. Tidak terkutik aku jadinya. Seketika aku menjadi panik dan kemudian terlintas untuk mengajar Roy. Dengan itu mungkin aku dapat mendedahkan kepengetahuan polis sehingga kes itu akan tersiar di akhbar. Kalau kisah gay aku tersebar diakhbar alangkah malunya aku. Aku berasa ngeri dia alam gay yang aku jalani. Aku, memang gay namun aku tidak mahu semua orang tahu. Ia adalah urusan peribadiku. Lagipun aku sedang berusaha untuk meninggalkan kebiasaan itu. Tiada jalan lain, gamaknya melainkan menghadapi Roy secara bermuslihat. Aku tatang Roy. Dia datang menemuiku. Dan aku mencabarnya supaya melakukan penghebahan di media massa sebagaimana ugutannya sebelum ini. Kataku setelah namaku tersebar, tentulah mudah bagiku mendapat pasangan gay yang lebih hebat. Lakukanlah! Cabarku. Rupa-rupanya, sejak hari itu, Roy pun tidak muncul2 lagi. Aku pun berasa perlu berhati-hati mencari partner. Seperkara yang amat penting, aku harus memulihkan diri dan menjadi manusia lelaki normal...(to be continue)

Posted by Ujang_MD :: 5/19/2005 10:01:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.