"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Friday, May 27

Apakah Anu Anda Terlalu Kecil?

Ini bukanlah ruang kedoktoran, namun terdapat dari berbagai sumber di internet. Memang sampai saat ini masalah terbesar yang masih menjadi pertanyaan hampir semua lelaki di muka bumi ini ialah, apakah ukuran "anuku" kecil atau besar?
Sesuai di negara Amerika Syarikat, menurut statistik kedoktoran ukuran rata-rata panjang anu disana adalah 5 - 7 inci. Namun ada juga ukuran yang lebih besar lagi, kelihatan kuat seperti yang umumnya kita tonton di film-film blue. Ada yang menganggap dengan ukuran semakin besar maka pasangan anda semakin puas. Sehingga jika seseorang lelaki melihat anunya kecil menjadi kecewa apalagi mereka yang belum berkahwin sering tertanya-tanya apakah aku boleh punyai anak, pasanganku mengejek anuku? Sehingga ketakutan ini kekadang menjadikan kita rendah diri. Ada beberapa point untuk mereka yang dirinya kurang (percaya diri) melihat anunya terlalu kecil?
Jika anu anda kecil atau terlalu kecil dari orang lain itu untuk apa? Apakah anda bercita-cita ingin menjadi bintang film porno? Jika tidak bukankah "barang"tersebut tidak terlihat kecuali oleh anda sendiri atau pasangan anda? Dalam kenyataanya dalam kehidupan gay khususnya, permainan seks bukan hanya pada alat genitik belaka malahan anu mencakupi ransangan seluruh tubuh misalnya rabaan pada dada, bulu ketiak, anu, ciuman mesra, walaupun anu sebagai lebih dominan terutama pada saat keluar sperma.
Jika anu anda kecil atau terlalu kecil dari orang lain itu buat siapa? Tanyakan kepada pasangan gay anda apakah ia merasa kecil hati sewaktu melihat anu anda? Apakah ada permainan itu tidak bererti baginya. Kalau ia, anda harus menjelaskannya bahwa dia harus menerima anda seadanya sebab manusia diciptakan menurut keberbezaan masing-masing.Ada yang besar badannya, kecil, kurus, dan tinggi. Kerana menurut ilmu kedoktoran jika seseorang sudah akil balikh pertumbuhan anunya sudah tidak boleh lagi bertambah panjang walaupun anda sering melakukan onani, kecuali diadakan pembedahan namun dengan risiko kemungkinan jaringan penis anda boleh rosak dan kekadang menjadi impoten seumur hidup. SENYUM LAGI KAT ABG AZIZ TUH :)

Posted by Ujang_MD :: 5/27/2005 01:41:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.