"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, May 29

Jangan Kerap Melancap PLU???

Korang nak tahu?? Amalan melancap boleh merosakkan urat- urat darah dan urat-urat saraf di zakar dan bahagian yang berkaitan dengannya? Ujang bukan nak takutkan korang!! Ujang pun kalau nak gian sampai 3 hari pun tak pernah miss.. sampai air mani pun setitik jer keluar dah acap sangat onani. Lebih-lebih kalu korang melncap dengan cara kasar, menggunakan minyak yang tidak sesuai, melancap dalam air atau menggunakan sabun kerana amalan korang tersebut boleh merosakkan urat zakar kesan dari serapan bahan-bahan tersebut kedalam urat zakar. Bahan kimia pada sabun misalnya kalu korang nak tahulah.. (kalu tak nak tahu sudah) boleh memudaratkan urat zakar sekiranya sabun digunakan untuk melancap kerana serapan bahan kimia dalam sabun kedalam urat zakar.So korang pikirlah cara yang berkesan untuk melepaskan hawa nafsu korang tuh. Saranan ujang ko lancap tak yah pakai apa2 pun ok gak!! Amacam? HMM kalau Ujang pergi jer cari anak2 kan.. zakar kalu di sumbat dalam bontot lagi best tak perlu nak dilancap kan? tul tak?? Abg Aziz.. Mujur dah baik demam.. Lain kali wat hal lah lagi ek??

Posted by Ujang_MD :: 5/29/2005 02:05:00 PM :: 3 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.