"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Friday, May 27

Nasib Si Badak Sumbu (Renungan Untuk PLU)

Hikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik,selalu jer bertengkar..Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, merekaterjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita,setelah digosok (jangan tak gosok), keluarlah seorangjin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaanbagi kedua2 menatang itu.
Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu didalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor HarleyDavidson.Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situjadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300ccwarna hitam.
Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu katnegeri Terengganu ni betina kecuali saya.. hehe
Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitamdengan helmet Shoei.
Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di Terengganu dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang2 matmotornya tu.. Lepas tu jin tu kata " Ini permintaan terakhir kamu,pikirlah dengan baik2"Badak tu pikir sejenak lepas tu kata
Permintaan 3 Badak:" Saya mau semuabadak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya".Jin tu pun kelipkan mata and then bling... makatinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malayanihh.."Hah monyet, awak nak apa pulak.. Kasut boot kulitke?" tanya jin.Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motorHarleynya, start enjin, kemudian melihat pada badakyang tersengih lebarr tu,
Permintaan 3 monyet :"Saya mau badak tu jadi GAY"Jin tu pun kelipkan mata, bling.... Maka meraunglahbadak sumbu tu. sepuas2nya.. "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah" ...(BEST KER JADI PLU) best kut...

Posted by Ujang_MD :: 5/27/2005 06:34:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.