"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Tuesday, April 17

LETIH....

Ujang betul2 letih hari ini. Ujang tak keje hari nih kawan2,, baru balik dari temuduga nih... Aduss memang memenatkan.. Dalam penat tuh ujang nak lepaskan geram nih... Korang tahu ujang bangun awal hari ini semata-mata nak pi interview tuh ni. Bangun pukul 6pagi..Sampai kat tempat temuduga pun awal..Ujang orang yang kedua datang. Yang pertama datang tu pun lelaki.. Ok ler boleh bawak bersembang. Korang tahu.. Ujang orang yang pertama di panggil... Time nie lah rasa macam nak salahkan makcik Zainung je nih. Kenapa bagi nama Ujang dengan Angka A di hadapan?? Uwaa.. calon2 di panggil mengikut abjad nama.. Geram sangat2!! ujang tahu kalau awal boleh habis awal.. tak perlu tunggu tapi jangan lah yang pertama.. Kalau yang kedua dan seterusnya tak apalah juga!! Adoi... sabar jer lah.
Nih masa mula-mula masuk nih.. ujang buat cool jer.. Dua orang penemuduga.. sorang laki dan sorang perempuan. Yang perempuan mungkin dari SPA kut.. atau entah ler tapi dari segi soalan yang di tanya.. Ujang rasa mungkin kut. Soalan yang pertama di tanya mudah ler kan.. perkenalkan diri.. so Ujang cakap ler bla bla bla.. Kan??? Pastu tiba giliran lelaki pulak yang bertanya nih... Boleh bagi tahu saya pasal dasar kerajaan bla bla bla... Ujang ni panjang lebar ler cakap.. dasar kerajaan yang kita jalankan iaitu dasar pandang ke timur dan ulasan la kan? Pastu pompuan pulak tanya nih..

Korang tahu Ujang dah nak mula start bengang nih, di tanya Ujang apa itu.. maksud ujang berlainan dengan tajuk...Ujang pun jawab ler.. dalam surat tuh.. penemuduga akan bertanya pasal bidang yang kita mintak.. tapi kenapa soalan lain yang di tanya.. Terus pompuan tu menyampuk nih.. Ok kalau macam tu... berikans ebab kenapa bla bla... Ujang pun jawab ler kan.. selagi terdaya nih.. Tapi dia orang bangkang ada jer yang tak kene. Yang lelaki pulak nih tanya pasal perlembagaan..
Ok ler leh jawab.. tapi ada ker soalan yang tak pernah di fikirkan.. siapa agong pertama?? Mampus Ujang... Lantas Ujang jawab.. maaf encik saya kurang pasti... Terus ujang diam sambil bagi senyuman nih... Lama jugak ler duk kat dalam tuh pastu kan.. adalah mende yang mengarut dia tanya.. Ujang nekad selagi ujang mampu menjawab akan Ujang jawab dengan seadanya... ok lah ujang pun mood kurang elok nih.. doakan ujang moga Ujang dapat naik ke gred U.... bla bla yer.. ok bye..

Posted by Ujang_MD :: 4/17/2007 01:45:00 PM :: 2 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.