"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Tuesday, April 29

HANYA DIA

Selalunya Ujang akan hanya ingat pada Dia bila masalah melanda..waktu senang..kadang-kadang Ujang lupa padaNya dan seringkali lupa untuk mengucapkan syukur padaNya..Yang Ujang harapkan Ujang akan sentiasa mengingatkan diri Ujang yang Dia sentiasa tetap beraja berada di hati Ujang walau apa pun yang terjadi..kerana Dia tidak akan meninggalkan walau Ujang kadang kala alpa dengan arus duniawi..

Lebih banyak dugaan yang diberikan kepada Ujang.. Ujang tahu cinta dan kasih Nya pada Ujang terlalu tinggi dan agung..saat Ujang perlukan Mu..Kau tidak pernah meninggalkan Ujang..saat Ujang hilang arah dan pertimbangan Kau tetap sentiasa ada bersama Ujang.. Ujang inginkan setiap saat,masa, detik yang berlalu penuh dengan kenangan mengingatiMu..penuh dengan kegembiraan yang sujud merafak kurniaanMu..penuh dengan kecekalan menempuh dugaan mendatang..penuh dengan cinta agung yang tak ternilai harga Nya..

Andai Ujang ditabur dengan emas permata duniawi..Ujang tetapkan hati Ujang memilih bintang bintang rahmat Mu yang bertaburan di langit luas..Tuhan..dorongkan hati Ujang sentiasa mengingatiMu..berajalah di hati Ujang kerana hanya Kau yang layak..semoga hidup Ujang.... mati Ujang hanya ke jalanMu yang Kau redhai dan rahmati..

Posted by Ujang_MD :: 4/29/2008 04:21:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.