"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, November 12

Relakan Ia Pergi...

Terengganu dah start musim tengkujuh. Paling ujang tak suka.. nak jejak kaki kat tanah pun rasanya malas..Tapi apakan daya.. tak kan Ujang nak lawan Tuhan Kan?? Dah musim hujan.. terima jer lah ehehe!! Hari ini juga membawa seribu makna dalam hidup uajng.. entah kenapa..bila ada duka.. datang bertubi-tubi dan bila bahagia muncul.. datang secara serentak juga.. Alangkah indah jika semua bahagia jadi milik ujang dan lara terus jauh pergi meninggalkan Ujang.

Semakin hari uajng rasa ujang makin akrab dengan Imah.. semalam seharian Ujang pergi meronda dengannya..Pergi pantai merang.. ouchh.. kenapa bila ujang buat sesuatu.. kenangan lalu pasti datang?? Tempat yang pernah ujang pergi dengan Imah.. pernah ujang lawati bersama si dia.. ohh... mahu ujang lupakan.. insya allah..

Apa yang Ujang alami semua membuat Ujang lebih fikirkan tentang masalah perhubungan yang ikhlas dan yang Ujang inginkan hanyalah ikhlas kerana dengan ikhlas semua akan menjadi mudah bagi Ujang tetapi sukar untuk diterapkan dalam perhubungan kerana orangnya berbeza. Masa lalu biarlah berlalu jadi sejarah dimasa itu. jika terputus ikatan sukar untuk diikat semula kerAna terdapat kesan rekahan dulu yang mengikat hati lalu menjadi barah dendam yang tak kunjung padam. Moga jangan janji dendam..


Cuma pertanyaan yang selalu kunjung tiba....Kau Menyinta kerana apa?? Kau Menyayang Ada Makna?? Kau Berubah Ada Penyebabnya??? Entah.. Blur...

Posted by Ujang_MD :: 11/12/2006 11:21:00 AM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.