"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, April 19

GERSANGNYA....

Hari ini Ujang bangun dengan senyuman. Entahlah, rasa macam ada sinar kebahagian hari ini hehehehe. Namun dalam berperasaan demikian nafsu syahwat ini tetap bermeharajalela kat dalam diri dan kepala otak fikiran Ujang ini. Terus Ujang melulu ke bilik air nih. Ujang melihat jam di dinding masih awal lagi, masih ada masa lagi untuk Ujang berendam di dalam air yang suam-suam kuku itu hehehe. Ceh.. Kenapa skema jer rasanya ayat Ujang ari nih ahahha.
Di dalam bilik mandi Ujang suka sangat berkhayal, mengenang semula mimpi indah.. di noda dan menodai ehehhee. Opss.. "adik awang" menujang lagi, mata Ujang terus ujang tutup rapat-rapat, satu persatu Ujang ulang semula, kisah-kisah yang lama. Tangan Ujang sudah mula bergerak, menuju ke sasaran yang memerlukan belaian, masih berupaya "adik awang" Ujang untuk melaksanakan ekspedisi buat kali ke dua. Bila darah muda sudah memenuhi ruang apalagi.. "adik awang" akan menjadi lebih keras dan tegak menujang la kan?? Hahaha.
Terus Ujang capai sabun mandi dan di lumur pada jari-jemari. Tujuannya cuma satu, korang pun tahu bukan?? Ujang mulakan perlahan-lahan, rasa hangat mula bertandang.. ARGhhhh.. Tangan kiri Ujang juga memainkan peranan. Ujang mahu segala nikmat datang. Menyusuri dada mengusap- usap puting yang mula mengeras.. Ohh asyik betul. Ujangmenruskan lancapan.. Fuyoo best wooo.... Pelicin di tambah.. dayungan semakin Ujang percepatkan sambil mata terpejam menahan nikmat. Hayunan semakin kencang, kelecap.... kelecup bunyi kedengaran, mata Ujang layu menahan kesedapan, Ujang rasa juga nikmat yang memerhatikan. Peluh mula mengalir.. aroma makin terasa... jemari mengusap perut dan dada..
Ohh.... mendengus halus Ujang... Arghhhhh.. Asyik..... mungkin kemuncaknya sebentar lagi. Arghh sedapnya.. dah tidak tahan lagi, punggung Ujang mengecut menghambat air nikmat keluar. Arghh.. pancutan demi pancutan terkeluar. Ujang benar- benar puas, terima kasih Tangan hehehhe, kau lah peneman "adik aang" Ujang ketika Ujang di landa kegersangan. Pasti Ujang ulangi lagi benda ini.. PASTI hehehehe... Apalagi mandi wajib ler.... The End!!

Posted by Ujang_MD :: 4/19/2007 12:37:00 PM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.