"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, July 28

SALAM KEMBALI...

Assalamualaikum wbt...

Begitu rindunya Ujang pada teman-teman semua. Rindu sangat.. nyatanya Ujang tak dapat lari dari dunia blogging ini. Amat susah untuk meninggalkannya. Dunia Blog seakan sudah sebati dalam diri Ujang ini.Kerinduan Ujang pada teman2 juga menghantui. Sebulan tiada kemudahan internet terasa seakan bertahun lamanya. Sebulan Ujang di Sungai Buloh.. terasa begitu kosong sekali. Ramai teman2 baru di sini, namun tidak sama dengan kawan di alam maya ini. Sebulan di sini alhamdulillah Ujang dapat sesuaikan diri dengan pembelajaran dan pekerjaan.

Apa yang Ujang janjikan dulu sekarang ini Ujang telah kotakan. Ujang janji pada korang yer.. walaupun tak sekerap dulu Ujang berblogging tapi insya- allah Ujang akan update blog ini seminggu sekali.. akan Ujang rangkulkan sekali kehidupan Ujang ini. Mudah-mudahan!!

Makcik Zainung??? Yup.. rindu Ujang tidak terkira padanya!! Rindu dendam ini tidak akan hilang sama sekali. Hari-hari Ujang telefon Makcik Zainung.. bila dengar suaranya.. itu lah yang memberi semangat pada Ujang untuk terus berada di Sungai Buloh ini.Ya Allah rindunya Ujang pada Makcik Zainung...


Disatu senja yang indah
Ada hati berlagu gundah
Ada jiwa bernada resah

Malam yang muncul bersama rembulan
Menambah seri sinar kerdipan bintang
Hati yang lara menjadi tenang
Begitu Mendamaikan jiwa Yang Malang
Tapi segalanya tetap pasrah

Posted by Ujang_MD :: 7/28/2007 06:40:00 PM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.