"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, September 6

DETIK HARI LAHIR!!

Saat Ujang dipenuhi perasaan rindu, Ujang ucap dengan penuh harap dan balutlah dengan keyakinan. Ujang pasti sang bayu yang berhembus lembut akan mengirimnya pada orang-orang yang Ujang rindui. Pasti alunan mesra pupukan bayu akan membias bersama aroma rindu, melintasi samudera, menerobos ruang juga waktu menemui dia yang dituju. Dan rindu pun menyatu dalam mimpi indah yang bertamu. Indahnya.... hanya Tuhan saja yang tahu..

Pernah Ujang fikir untuk siapakah kerinduan Ujang ini?? Sering berlegar di kamar hati ini sehingga kini Ujang masih tidak mengerti untuk siapakah perasaan ini..
Pernah juga Ujang bertanya pada sang bayu petang namun seperti biasa tiada Ujang temui jawapan, lantas terus Ujang bertanya pada angin malam tapi segalanya tetap kelam.

Ketika ini hujan yang turun terus mencurah. Tatkala ini juga jiwa merindu penuh resah. Hati berkata jiwa merasa kerana betapa kuat kerinduan yang bertapa. Ujang terdiam dalam kegelisahan mencari erti sebuah kerinduan. Pergilah wahai rasa yang mendera jiwa.. bebaskan Ujang dari belenggu yang menyeksa...

Tanggal jam 12 tengah malam nanti.. maka genaplah Umur Ujang 2+. Tak sabar menunggu Makcik Zainung menelefon ucap selamat hari lahir... Tak sabar juga menunggu kak mayang ucapkan sesuatu pada Ujang.. Tapi terima kasih kepada kawan baik Ujang di atas kek secret recipe dan mug beserta coklat yang di berikan.. hanya ucapan terima kasih dapat Ujang hulurkan.. tanda ucapan terima kasih di atas pemberian dan ingatan... terima kasih!! Ujang tak sabar nak tunggu detik nih!!

Posted by Ujang_MD :: 9/06/2007 10:19:00 PM :: 1 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.