"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Thursday, November 22

TAK KENAL MAKA TAK CINTA

Mungkin, semakin Ujang mengenali seseorang itu, semakin Ujang tak suka.... Sepatutnya, semakin lama mengenali seseorang itu, semakin suka kepadanya...

Banyak persoalannya..

Semakin Ujang kenal seseorang itu, semakin Ujang fahami akan perangainya. Sejauhmana perkenalan yang wujud akan memberi ruang kepada Ujang untuk mengetahui semua kebaikan atau keburukannya. Malah sifat kebaikan yang sering ditunjukkan, ada yang berkisah benar, dan tak kurang juga lakonan semata-mata. Manusia mana ingin memperlihatkan keburukannya kepada orang lain? Dan sampai bila untuk terus berlakon? Atau keikhlasan yang tersembunyi yang tak mampu Ujang nampak dengan mata kasar. Pada hakikatnya, semua manusia mempunyai sifat baik dan buruk. Tak ada kesempurnaan. Dan tak perlulah berpura-pura.

Jangan mengubah diri kerana cinta, sebab cinta bukan kata-kata, tapi perasaan dari hati yang tersembunyi, yang dapat di baca oleh jiwa. Cinta itu istimewa, jika diberikan kepada orang yang bertuah dan mahalnya cinta jika didagangkan dengan keikhlasan.

Posted by Ujang_MD :: 11/22/2007 11:13:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.