"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Saturday, October 27

RENTAK HIDUP

Rentak kehidupan diteruskan lagi dalam mencari erti kewujudan diri seringkali Ujang terkeliru antara kehendak dan keperluan. Terkadang ada sesuatu yang tak boleh terungkap tapi terbeban saat jiwa meronta ingin berkata lidah terkunci tiada berdaya...

Baru baru ini Ujang keletihan amat sangat. Ah tugasan tetap tugasan dan amanah tetap dilaksanakan, teringat kata teman penting kan apa yang lebih penting dari yang penting .. Ah tekanan kali ini rasanya ... isk cam nak pecah balik balik otak nih.

Terkadang Ujang terlalu asyik dengan masa hadapan sehingga Ujang terlupa dan mengabaikan masa kini. Hari ini ternyata hari yang penuh cabaran malahan entah mengapa hari ini seakan menguji kesabaran Ujang... Ah terkadang bila mana Ujang terlalu berlembut hati pasti ada yang mencuba untuk menguji... sungguh hari ini amarah yang muncul dari sudut gelap hati ini sungguh menakutkan... terdiam dengan tingkah Ujang. Ramai rakan yang terkejut barangkali terkesima dengan kemarahan ini.... ah sungguh Ujang tiada berniat cuma.. barangkali tekanan dan kesibukan yang dihadapi buat masa ini menyedarkan sisi gelap yang satu lagi... ah mungkinkah Ujang kembali ke satu tika yang dahulu?

Ah... saat ini Ujang terlalu rindukan pujukan bonda... barangkali ... atau mungkinkah ia kan terjadi... Sungguh Ujang tidak mampu melepasi masa lalu kerana masa kini terlalu menyiksa Ujang... mungkinkah akan datang seseorang yang memberi harapan masa hadapan buat Ujang?"

Posted by Ujang_MD :: 10/27/2007 05:17:00 PM :: 2 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.