"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Sunday, November 26

Arghhh........

Sayunya bila Ujang mendengar lagu-lagu yang berkumandang.....terasa apa yang tersirat telahpun tersurat...dan akhirnya dia pergi jua..pergi yang Ujang rasa tak mungkin berpatah kembali..perginya tanpa rela Ujang walau Ujang sendiri yang dulu pernah.. bodohnya diri ini....
sukarnya melupakan sesuatu yang pernah singgah dihati ini....biarpun ianya berlalu telah lama ..Kesedihan..kekosongan..air mata.sudah lali dalam hati Ujang ini... .adakah Ujang pasrah apa yang berlaku dalam kehidupan Ujang???..adakah Ujang mampu menghadapi segala apa yang berlaku..adakah Ujang sekuat insan lain... ..????


Andainya Ujang tewas dalam hidup Ujang di dunia ini..andainya Ujang kecundang menghadapi apa yang berlaku... biarlah Ujang sendiri menanggung ketewasan ini..Ujang rela... apa guna menyusahkan insan lain..apa guna melibatkan insan lain jika adakalanya apa yang diberi hanyalah untuk penyedap hati... ltulah hakikatnya yang Ujang sering fikirkan..Ujang cuba untuk memahami apa yang telah terjadi..mungkin jodoh kami sememangnya tersurat begini.

Kenapa mesti Ujang kesali..entah la..insan yang mengenali diri Ujang mungkin menganggap Ujang insan yang paling bahagia..paling gembira ..penuh dengan senyuman sedangkan seyuman dibibir Ujang adalah tangisan di dalam hati Ujang..tiada siapa yang tahu apa yang Ujang hadapi..tiada siapa yang tahu apa yang Ujang ingini... biarpun Ujang masih boleh ketawa dan senyum..tak mungkin ada insan yang ketahuinya hakikat hati Ujang..biarpun Ujang sering kali menyatakan dia telah luput diingatan Ujang..

Tapi tak siapa akan tahu..memori itu bagaikan semalam berlalu..Jangan berjanji bila kita tidak dapat menepatinya, bila kelmarin telah berjanji untuk sesuatu hal pegang hal janji itu, apapun risikonya dan bila sering lalai dalam membuat janji sebaiknya jangan berjanji sesuatu kepada siapapun...Yup.. Ujang ingatkan diri Ujang.. inilah padahnya....

Ujang teringat satu kata-kata, 'Love can't be kept in cold storage. It's a battery that's got to be recharged everyday." Ujang nak mintak maaf. Mintak maaf bebanyak kepada sesiapa sahaja yang rasa Ujang macam tak serius dalam persahabatan atau percintaan. Bukan apa, sometimes I make a promise that i couldn't keep it. Ujang slalu ambil mudah or take for granted something yang memberi makna besar pada orang lain. So, some people might hurt. Some people might think, I make a promise to make he or she feels better... or just a promise to make u shut up.

Ujang terpaksa mengakui emosi Ujang sedikit terganggu, but i hope i can handle it. Errr...tak paham?? Takperlaaa.... tu jer yang Ujang boleh cerita.... penerangan lanjut, errr.... takder penerangan lanjut...ltulah Ujang yang kini semakin matang membuat keputusan dan kadang2 keputusan itu telah membuat insan2 ini terluka..dan kecewa..Ujang seperti semakin membenci ikatan cinta dalam hati..hubungan sayang dan kasih..semakin merimaskan kehadiran seseorang dalam diri ini..apakah Ujang semakin tidak siuman...tapi hakikatnya itulah kesan dari kekecewaan lalu..kekecewaan semalam..yang masih panas dan segar diingatan..

Posted by Ujang_MD :: 11/26/2006 10:45:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.