"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Monday, May 21

MAKCIK ZAINUNG MENGAMUK

Hidup tanpa kemudahan internet memang membosankan. 2 hari ini hidup Ujang betul-betul membosankan. Internet dah dua hari buat hal.. sekarang nih baru ok. itu pun lepas reapair modem dan sebagainya. Di sebabkan oleh tahap kebosanan yang terlalu tinggi maka secara tidak langung kat rumah, Makcik Zainung mengamuk. Sebab Makcik Zainung mengamuk?? Entah lah... nak bergurau senda sikit dengan Makcik Zainung pun tak boleh dah sekarang..Emosional tak habis-habis. Makcik Zainung memang mengamuk sakan semalam.. tak terduga Ujang.. sampai ke malam Ujang takut nak balik rumah.. takut kene pelepuk dengan penyapu atau kasut.. huwaaa.....
Korang tahu lah kan?? Bila Ujang boring dan tak ada perkara yang Uajng nak buat jadi akan adalah manusia yang akan menjadi mangsa Ujang.. Si Shakira masih belum pulang dari kelas tambahan dan kat rumah pula hanya Makcik Zainung yang ada setelah penat buat keropok. Nak di jadikan cerita.. Makcik Zainung nih pi lepas JOHN dengan ISABEL berkeliaran kat dalam rumah semalam.. Ujang pun tak tersedar sebab tidur awal.. kalau tidak alamatnya dua ekor kucing dah jadi arwah dah hari ini. Semalam JOHN ada tangkap sekor tikus..Kucing siam nih dia tak makan.. cuma jadikan tikus tuh sebagi tempat nak main-main.
Jadi tikus tuh mati ler kat dalam bilik Makcik Zainung. Serius..Makcik Zainung paling geli dengan tikus dan cicak. Jadi di kesempatan ini.. setelah 2 hari di landa kebosanan... Ujang ada satu idea untuk menghiburkan hati Ujang yang Maha bosan ini. Satu lagi sebab geram.. Makcik Zainung telah melanggar syarat-syarat yang telah termaktub dalam Perjanjian antara Makcik Zainung, Ujang dan Shakira atau PERJANJIAN SEPAKAT MEMBAWA BERKAT. Di sebabkan Makcik Zainung dah langgar syarat jadi kena denda lah kan? Kan??? Maka dengan kejamnya Ujang ambil tikus tuh terus usik kat Makcik Zainung..
Meraung bukan kepalang Makcik Zainung.. lari lintang pukang.. dengan kain bateknya yang dah tak terurus.. Ujang terus mengusik lagi.. Makcik Zainung bertempiaran lari.. hinggalah Makcik Zainung berada di satu sudut.. dah tak dapat lari dah...Ujang terus ambil tikus tuh letak tepi kaki Makcik Zainung.. Masya-Allah.. mesti korang tak percaya apa yang telah terjadi pada Makcik Zainung.. HUWAAAA....Makcik Zainung terkencing dalam kain batek sebab geli sangat dengan tikus.. Muahahaa... Bukan itu jer.. mulut makcik Zainung nih habis terkeluar ayat yang pelik2 muahaha..Pheww puas hati..
Tapi gembira Ujang sekejap cuma.. lepas makcik Zainung mandi dan lap air kencing dia hehee. terus dia ambil kasut.. uwaa.. ujang kene plekong ngan kasut.. sedikit luka kat idung..pastu ad lagi.. Ujang kena cubit2 lagi.. korang pernah tak kene cubit kat peha?? sakit kan?? uwaa... ada lagi.. makcik zainung tak masak.. laor kebulur la Ujang... Ujang tengok muka makcik zainung macam tak puas hati lagi hehee.. Ujang tahu ada lagi dendam tuh ehhee.. so jalan selamat baik Ujang keluar dari rumah buat sementara waktu.. malam nanti baru Ujang pulang ehehee...

Posted by Ujang_MD :: 5/21/2007 11:00:00 AM :: 0 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.