"SoMeTiMeS oUr LiFe iS FiLLeD WitH cOLoUrS, aT tImEs, wE LiVe In TeArS"

UjangMD FeaT Makcik ZainunG


Home Games Download Songs Lyrics 18SX TV(Live) PERMINTAAN LAGU FORUM Blogger Kick Start Template


Wednesday, September 13

Bila Di Buru Rindu

Alhamdulillah.. hari nie ujang bertambah sihat.. demam dah ok.. cuma pening kepala yang belum hilang sepenuhnya... Batuk pun dah berkurangan.. Ulser pun dah mula mengecut,, Alhamdulillah..Syukur pada Tuhan. Rindu?? Hanya dalam blog ujang dapat luahkan rindu Ujang.. cara ini ujang dapat hilangkan rasa tension ujang..Maaf!! Malam ini juga seperti jua malam-malam yang lalu.. Ujang pandang kelangit tinggi.. bintang bercahaya kelam, malap dan muram suasananya. Bulan menangis lagi, sayu dan mendayu merintih pilu seakan tahu gelodak jiwa ujang. Sang pungguk pula berbisik sayu, yang di rindu entah kemana... Oh angin khabarkanlah, wahai bayu bisikanlah resah dan rindu ini kepada dia yang jauh di sana..Entah lah.. mengarut betul ujang tapi itulah yang ujang rasakan sekarang. Di sebalik tabir malam ini rindu uajng bertandang lagi. Tiba-tiba ujang berasa seakan sayu kerana yang di rindu.. entah.... uajng pun tak tahu. Rasanya ingin sekali uajng kutip semula satu persatu rindu ujang yang bertaburan itu.

Rasanya ingin kumpul semula.. tapi.... arghh entah lah!! Tapi hari nie tidak seperti hari2 semalam.. uajng begitu ikutkan perasaan.. Sekarang hati ini sedikit tenang.. Ujang patut akur apa yang telah terjadi.. Ujang harus terus hidup.. Kekadang uajng nak kembali seperti dulu.. time ujang hidup sorang2.. hanya dengan mak.. balik keje terus keluar jumpa member.. malam menjelma baru balik rumah dan masuk tdo.. mahu jadi seperti dulu.. insya allah.. ujang akan lupakan sedikit demi sedikit.. hanya masa yang boleh menentukan segalanya.

Andainya Ujang tiada lagi..Bermakna Ujang membawa diri.Pergi jauh darimu.Tiada lagi di mata.. namun tidak di hati.Andai Ujang tiada lagi..Sekadar mengundur diri. Menghitung telapak menjejaki bumi. Di mana awan berarak di situ Ujang berhenti. Andainya Ujang tiada lagi.. Bertaubatlah dirimu. Mentelah Ujang masih di sisi, renunglah dalam hat. iPerlukah Ujang lagi..?Andai Ujang tiada lagi..Simpan segala kenangan jauh di sudut hati. Pendamlah segala impian, pasti ada rahmat menanti. Biar tuhan yang tentukan, mungkinkah Ujang akan kembali?Andainya Ujang tiada lagi..Kau ujang bawa sampai mati. Walau ke hujung hayat bertemankan sepi.Kau kan tetap abadi, bersemadi dalam hati......tiada pengganti..

Ujang tak tahu dah apa nak jadi dengan uajng.. biar masa jer lah tentukan.. ujang malas nak pikir dah... ujang malas nak ambil kisah dah.. Sekarang cuma satu jer pendirian ujang.. apa orang nak kata.. Lantak lah... Tak kisah!!

Posted by Ujang_MD :: 9/13/2006 11:26:00 AM :: 4 Comments:

Post a Comment


Best Malaysian Sites Page Rank Checker

© UjangMD FeaT Makcik ZainunG 2009 - Template by UjangMD.